Miten nykyaikana voi olla vielä niin köyhää että syödään pelkkää kastiketta ja perunoita?

• Viestiketjun aloittaja nykyaikana
  • Ensimmäinen viesti
Mikään ei ole niin hyvää kuin uunituore sämpylä ja voinokare :heart: ja meillä kyllä tykkää niin aikuiset kuin lapsetkin ihan ruskeakastikkeesta ja perunoita sen kanssa...meillä syödään kaikenlaista joten tuo ihan perusruoka on sitten sitä todellista herkkua.

"vieras"
Mä ainakin syön välillä ihan vaan koska tykkään, ei ole rahasta kiinni. Tai oon liian laiska laittamaan muuta, yleensä niin.

Leivän syön pelkällä margariinilla, koska oon liian laiska leikkaamaan muita päällisiä siihen (ostan myös valmiiksi paloiteltua leipää). Rahaa mulla olis syödä vaikka joka päivä ulkona, jos tahtoisin mut joskus yksinkertainen on parasta.

^vierailija^
Tuore lämmin leipä ilman mitään muuta kuin nokare voita, naaam! Välillä sitä vain kyllästyy niihin kaikkiin leivänpäällisiin.

Ja mitä vikaa perunassa ja kastikkeessa sitten on? Eikö se ole ihan normi kotiruoka?

leipääntynyt
En ole ikinä tykännyt syödä leivän päällisiä, ällöjä kaikenmaailman rasvamakkarat :x JOskus jos jaksan laitan kurkkua... Paitsi tällä hetkellä en syö leipää ollenkaan.

Yhteistyössä