Miten nuolette?

• Viestiketjun aloittaja piikanen
  • Ensimmäinen viesti
piikanen
Olen vielä melko piikanen tuossa pimperon nuolettamisessa? Poikaystävä ei suostu tekemään, hänellä yököttää. Pari kertaa on vanhempi seikkailukaveri tehnyt sitä, mutta kun ujostutti, käskin lopettaa. Pidättekö miehet siitä todella? Kertokaa kokemuksia. Olen 18-vuotias tyttö Oulusta.

Heimo
No pitkään ja hartaasti tietysti!

Minä ainakin nautin siitä että voi sillä(kin) tavalla tuottaa nautintoa. Tietysti jos nainen ei siitä piittaa niin eihän tuo mikään pakkotarve ole, mutta harmillista jos näin on.

Kyllä siinä pääsee itsekin erittäin hyvään vauhtiin kun näkee miten nainen kiemurtaa ja hekumoi =)

Hela
Kyllä mä tykkään nuolla pitkään ja hartaasti. Siinä kiihottuu aivan hemmetisti kun sitä tekee. Samalla runkkaan naista sormilla. Kaikkein parasta se tekee silloin kun ottaa klitoriksen huulien väliin ja imee, kielellä lipittää samalla klitorista. Huh huh, se saa kyllä yleensä kissan kuin kissa kehräämään.

Heimo
Mielelläni harjoitan sinua...Pehmeästi ja napakasti, sopivasti vaihdellen kunnes varmasti osaat neuvoa poikaystäväsi oikeille teille...Varataanko ensimmäinen tapaaminen heti? Tämä vaatii ainakin alkuun kaksoisajan =)

kielimies
Olen varsin kokenut kielimies rouvaihmisen opettama mies
Sanoisin että poikaiset ne vaan pyörittelöö kieltään vakosen ympärillä.
No se tuntuu kun kieli naisi sinua ja sen jälkeen ei miltään.
Jos minä auttaisin sinut alkuun niin tutkisin sinun sanomaasi hyvin tarkkaan jotta tulisin tietämään mistä löydän sinulta herkät kohdat.
Aloittaisin yleensä silmistä edeten korvien kautta kaulalle ja siitä aina varpaisiin saakka ja sieltä takaisin hiljalleen kuulostelemalla sinua miltä se tuntuu
olisin varma etä tämän rouvan antamat ohjeet pätesevät myös sinuun ja muutaman kerran jälkeen voisit alkaa opettamaan poikakaveriasi kuinka sinut otetaan kielellä mahtavaan purkaukseen saakka.
haluaisin opettaa sinua suoraan ja seikkaperäisesti.
voisin tulla vaikka ouluun jos haluat.

The best
No,jos tuosta tulit märäksi,niin vehkeet toimii.Se on hyvä.Kun sinua kunnolla nuollaan kerran, niin sinut on nuoltava aina ennen jokaista naintia.Siinä saat kovimman orgasmin.Nuolennan lopussa,siis ennen orgasmia, laittaisin vielä varovasti pari sormea sisääsi ja klitoriksen kohdalle sisäpuolelle hieman koukkuun.Pientä liikettä ja siinä se.Miltä kuulostaa?

Pamopo
Olen vielä melko piikanen tuossa pimperon nuolettamisessa? Poikaystävä ei suostu tekemään, hänellä yököttää. Pari kertaa on vanhempi seikkailukaveri tehnyt sitä, mutta kun ujostutti, käskin lopettaa. Pidättekö miehet siitä todella? Kertokaa kokemuksia. Olen 18-vuotias tyttö Oulusta.
Joo minä miehenä sanon jotta olen nuolenut pimpin ja kielen työntäny sinne..
mut sitten jälkeenpäin on tullut suuhun inhottava maku joka ei lähe pois
sylkemällä eikä hammaspesulla.
Enkä nykyään nuole kuin pakon edessä, jeten ..hammm..hamm..???

Viimeksi muokattu:
Pidän pillun nuolemisesta joillakin on tiukka pillu Sormella hyväillä häpyhuulia kostuu somi työntää sisään tyydyttää
Pysyy kosteana kielellä nuolee häpyhuulia T.Aku

Viimeksi muokattu:
KYLLÄ NUOLEN
TYKKÄÄN TODELLAKIN NUOLLA VAIMO NELINKONTIN ETEEN NIIN SAA NUOLLA MYÖS PEPUSTA VAIMO TYKKÄÄ TÄSTÄ ASENNOSTA SAA AINA EKAN ORKUN SITTEN NAIDAAN
JA LAUKEAMISEN JÄLKEEN MINÄ PUTSAAN PAIKA NUOLEMALLA VAIMO ON TODELLA TYYDYTETTY TÄMÄN KÄSITTELYN JÄLKEEN.

Xy1
Ai tämäkin saitti on vielä hengissa
Aloitan nuolemoisen varovasti pillun huulista ja siirryn vähitellen klitan nuolemiseen. Samalla hieron sormilla pillun huulia alhaalta ylös klittaan asti. Kun vaimo alkaa osoittaa lämpenemisen merkkejä, niin alan hissukseen sivellä keskisormalla vakoa ja työntää vähitellen sormen sisään. Sieltä sitten hieron eri puolilta, välillä g-pistettä ja välillä anuksen puolelta. Varsinkin välilihan hierominen näyttää tuottavan nautintoa. Sitten kun tahti alkaa kiihtymään, otan toisen sormen mukaan leikkiin. Siinä vaiheessa pillua alkaa yleesnä puristamaan sormia jo aika kiivaasti. Jos g-piste tuntuu puutuvan, eikä tuota haluttua vaikutusta, niin hieron anuksenpuolelta. Toisinaan tuolta tuntuu lähtevän orkku paremmin, toisinaan g-pistettä hieromalla. Määrätietoiset ottee toimivat tehokkaammin. Tosin joskus tulee kiusattua ja hellitettyä välillä, jolloin epätoivo iskee pilluun. Kun siitä sitten vähän ajan päästä hyökkää yllättäen ensitä kiivaammin g-pisteeseen ja klittaa nuolemalla, niin orkku tulee yllättäen ja usein vielä rajumpana.
Meillä sormen laittaminen anukseen on no no, mutta joskus kielletty hedelmä tuottaa tulosta. Liian aikaisin sormella häirintä torpataan helposti, mutta orkun jo lähestyessä kiima valtaa vaimolla mielen, jolloin juuri ennen h-hetkeä peukalon työntäminen anukseen ei ole enää estettävissä. Lopputuloksena on koko alapään hillitön kramppi ja pitkään kestävä orkku.

Xy1
Myös sellainen toimii nuollessa hyvin, kun pillu on jo lämmennyt ja kiihoittunut tarpeeksi. Kahdella sormella sormettaessa nostaa sormilla häpykummusta samalla kun liikuttaa sormia sisään ja ulos. Lantio alkaa kummasti nousta mukana ja jos vielä ennen orkkua vähän vähentää painetta klitannuolennassa kielellä, niin pillulle tulee hätä, vaimolta kontrolli ja ainut päämäärä on orkku. Yhä ylemmäs kurottaa lantio kohti kieltä. Kun sitten muutamalla voimakkaammalla kielenhankauksella orgasmi laukeaa, niin kun sen alettua taas keventää kielenhivelyä, niin hätä on aivan mahdoton. Orkku vain jatkuu ja jatkuu, taitaa 20sek ylittyä kirkkaasti. Loppuu siihen, kun vaimon kunto loppuu ja lantio romahtaa alas kaikkensa antaneena. Sen jälkeen klittaan ja pilluun ei paljoa kosketa.
Sanomattakin on selvää, että oma kalu seisoo tuon session jälkeen kuin marmoripylväs. Turpea ja kova kuin kivi. Vähän rauhoittuu kuin vaimo imuttaa hetken varovasti. Päälle istuessa pillu on vieläkin piukka orkun jälkeen, joten on kuin laittaisi 2" lankkua 1" reikään. Vaimoilla on iso häpykumpu mikä painaa omaa häpykumpua ja ahdas väli välihaan. Väliliha painaa vanteen tavoin isoa paisuvasta kalun alla. Kun hän junttaa paalun perille asti puristuu verta entistä enemmän kaluun ja kalu turpoaa äärimmilleen. Siihen kun yhdistää vaimon pillun kokonaisvaltaisen puristuksen ja terskan pillunpohjaan hankaamisen, niin tajuhan siitä meinaa lähteä. Nautinto on sietämättömän taivaallinen.

Uutta ja ihanaa
Minä, nelikymppinen nainen, kysyn, eikö kenenkään lady ejakuloi kunnon orgasmissa? Minä olen alkanut tehdä niin ehkä kuukausi sitten. Voisin ejakuloida vaikka koko päivän... Tähän asti sain nk. tavallisia orgasmeja.

Ihmeellistä ja ihanaa.

Xy1
Oma vaimoni on ejakuloinut aina välillä. Eniten ehkä silloin, kun on päällä ollessa juntannut itsensä kalun tyveä vasten. Olettaisin, että silloin paine ja levitys pillussa on suurin. Vaikka kaluni ympärysmitta on kohtuu suurin, niin tyvestä se on vieläkin suurempi. Silloin kalu puristuu tiukasti välihan ja häpyluun väliin. Usemmiten vaimo saa toisen orkun päällä ollessa, kaikki kropan lihaksen kivettyy, varsinkin alaselkä, lantio, pakarat ja reidet. Sen jälkeen märkää valuu pitkin kupeitani. Siitä sen huomaa.

Uutta ja ihanaa
Oma vaimoni on ejakuloinut aina välillä. Eniten ehkä silloin, kun on päällä ollessa juntannut itsensä kalun tyveä vasten. Olettaisin, että silloin paine ja levitys pillussa on suurin. Vaikka kaluni ympärysmitta on kohtuu suurin, niin tyvestä se on vieläkin suurempi. Silloin kalu puristuu tiukasti välihan ja häpyluun väliin. Usemmiten vaimo saa toisen orkun päällä ollessa, kaikki kropan lihaksen kivettyy, varsinkin alaselkä, lantio, pakarat ja reidet. Sen jälkeen märkää valuu pitkin kupeitani. Siitä sen huomaa.
Etkö halua sormin saada vaimoasi ejakuloimaan? Se on niin helppoa, kun vain hieroo G-pistettä todella nopeaa. Voisin viettää vaikka päivän sängyssä, hieroipa pilluani minä itse tai rakastajani.

Viimeksi muokattu:
Xy1
Etkö halua sormin saada vaimoasi ejakuloimaan? Se on niin helppoa, kun vain hieroo G-pistettä todella nopeaa. Voisin viettää vaikka päivän sängyssä, hieroipa pilluani minä itse tai rakastajani.
Ei se auta. Hieronut tuhansia kertoja kohta neljä vuosikymmentä. Kaikki konstit on kokeiltu maan ja taivaan alla, eli pillusta. Tunnen sen paremmin kuin omat taskuni. ;) Ei sen ejakulaation niin väliä ole, pääasia että saa vaimon ja vaimon pillun sekaisin himosta ja orkuista. Ihanaa vallankäyttöä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä