Meillä mennään huomenna 8vko tytön kanssa vaihtelevasti klo 20-22 nukkumaan seuraavalla rytmillä:
(joskus syödään ensin vähän) iltapesut (2krt/vko suihku/kylpy muuten pienet pesut), seurustellaan hoitopöydällä ilmakylpyjä samalla antaen(kylvyn jälkeen usein tämä jää pois kun kylmä hermostuttaa neidin), vaippa, yöpuku, pimeeseen makuuhuoneeseen syömään (samalla lauleskelen), röyhtäisyn kautta sänkyyn tutti suussa joko puoli nukuksissa tai hereillä, lauleskelua, sitten sanotaan hyvää yötä ja menen pois. hyvänä iltana nukahtaa heti itekseen, huonona iltana voidaan käydä laittamassa tuttia ja hyssyttelemässä useampaankin kertaan lopulta kuitenkin nukahtaa omaan sänkyynsä.
Olen alusta asti päättänyt että syliin/tissille en nukuta vaan sitten syönnin päälle kans röyhtäytän johon usein havahtuu ja sitten vasta sänkyyn nukkumaan. olen myöskin toiminut niin että ihan joka kitinään/itkuun en heti vastaa vaan kuuntelen rauhoittuuko itse. Neiti kun on sitä tyyppiä että juuri ennen nukahtamista usein itkeskelee mutta rauhoittuu ilman rauhoittamista.