Miten nopeeta tottuu jumppaamaan? Inhoan sitä kun liikunta sattuu!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen aloittanut säännölliset kotijumpat youtube videoiden kanssa ja jaksoin tänään 6 min lämmittelyvideon ja 25 minuutin kokovartalojumpan. Olin aika kuollut ja inhoan sitä tunnetta kun liikunta sattuu ja on vaikea hengittää. Tiedän että urheilullisilla ei ole tälläistä mutta minä olen rapakunnossa ja ihan lötkö.
Siitä tykkäsin kun vatsalihaksia tehdessä vatsassa tuntuu poltetta, se kuuma tunne kannustaa jatkamaan. Mutta sellaiset missä oikeesti on niin vaikeaa ja tuntuu että sattuu, jalat painaa tonnin ja hengästyttää.. millon toi loppuu?
Haluan kiinteytyä, siksi teen tätä.
 
Mitäs jos vaikka tanssisit mielummin?

Mulla lähti raskauskilot hyvin liukkaasti muun muassa zumbatessa!💪

Tää ko. video on vieläkin netissä saatavilla!:D


Oli niin outoa kun alkoi tekemään tätä niin naama veti niin leveeseen hymyyn kuin olla saattaa ja voi hitsi tätä tuli vedettyä muutamia kertoja putkeenkin.
 
vierailija
Oikeesti? Mitä jos mä kokeilen... Tykkään mä musiikista ja tanssia mutta kiinteyttääkö se? Mulla on mahassa, reisissä, pehvassa ja käsivarsissa vaan sellaista lötköä, ei yhtään lihaksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lispetti, voi toi sun laittama video näyttää niin hauskalta!!! Oikeesti mä kokeilen On toi varmaan tehokasta liikuntaa!
Se on tosi hauskaa, et edes huomaa että liikut. Liikkeet tulee kerta kerran jälkeen tehtyä tehokkaamin kun liikkeet oppii!

Kiva että innostuit, toi on ihan huippu kyllä!❤
Kylkeen vielä parempia valintoja ruokailun suhteen niin kesällä oot kuule timmi!💪🥳

Tällä pääsee hyvään alkuun, toki voi sitten paremman kunnon omaavana tehdä punnerruksia, leukoja jne. käyttää omaa painoa vastuksena. Ja salitreenikin ehkä joskus, miten itse tykkäät.
Pääasia että innostut eikä se aluksi tunnu pahalta niin siitä se lähtee.
 
Olen aloittanut säännölliset kotijumpat youtube videoiden kanssa ja jaksoin tänään 6 min lämmittelyvideon ja 25 minuutin kokovartalojumpan. Olin aika kuollut ja inhoan sitä tunnetta kun liikunta sattuu ja on vaikea hengittää. Tiedän että urheilullisilla ei ole tälläistä mutta minä olen rapakunnossa ja ihan lötkö.
Siitä tykkäsin kun vatsalihaksia tehdessä vatsassa tuntuu poltetta, se kuuma tunne kannustaa jatkamaan. Mutta sellaiset missä oikeesti on niin vaikeaa ja tuntuu että sattuu, jalat painaa tonnin ja hengästyttää.. millon toi loppuu?
Haluan kiinteytyä, siksi teen tätä.
Se tunne loppuu, kun kunto kohoaa. Aina sama jos aloittaa saliharjoittelunkin. Lihakset ovat kipeänä yli viikon, jos aloittaa pitkän ajan jälkeen, mutta kuukauden aktiivisen treenin jälkeen lihakset ei enää kipeydy
 
vierailija

QUOTE="vierailija, posttanssi ei 5607"]
Lispetti, voi toi sun laittama video näyttää niin hauskalta!!! Oikeesti mä kokeilen :D On toi varmaan tehokasta liikuntaa!
[/QUOTE]
On on! Monenkin tunnin tanssi ei saa aikaan lihaskipua ja on se kumma vaikka olis pitkä tauko välillä. Tehtiin oma tanssilattia ja kummasti vinyyli tein toimii yhä. Tuossa hyvä biisi.
 

Yhteistyössä