miten nopeasti muut on saaneet toisen lapsen aluilleen? onko 9kk jo pitkä aika yrittää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tule plussaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tule plussaa

Vieras
Jos eka on hedelmöittynyt suht nopeasti ja normaalisti, onko toisen kohdalla ollut jotain hedelmällisyyteen vaikuttavia ongelmia? nää kuukaudet alkaa tuntua jo niin pitkiltä ja kauhistuttaa jos onkin jotain ongelmaa. sillä näitä kokemuksia kysyn. menee niin älyttömäksi, järjen vieväksi odotteluksi jos joutuu kunnallisiin hoitojonoihin..rahaa kun ei ole :(

Ensimmäinen sai alkunsa 2 kk pillereiden lopettamisen jälkeen, toinen sai alkunsa samassa kuussa kun lopetin pillerit.

Varmaan vuoden yrittäisin itse ennen lääkäriin menoa. Kaverilla kesti puolitoista vuotta tulla kolmannen kerran raskaaksi, kaksi muuta saaneet alkunsa helposti.

meillä molemmat ovat saaneet alkunsa heti ekasta yrityskerrasta. Mun mielestä vuosi on aika ja jos ei ole tärpännyt niin kannattaisi hakeutua lääkäriin. Tai niin ainakin mun ystävä toimi näin.

hedelmallisyys.fi on hyvä sivusto, kun miettii omaa hedelmällisyyttään ja raskauden alkamista.

Vuoden yrittämisen jälkeen voi hakeutua tutkimuksiin. Sekundäärinen lapsettomuus ei sekään kovin harvinaista ole.