Miten nopeasti mustelmat häviää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
3-vuotiaamme pistää joka päivä kampoihin ja jouduin toissapäivänä kantamaan hänet käsivarsista sänkyynsä kun meni ihan veteläksi ja oli vaikea saada otetta. Huomasin sitten eilen suihkussa että hirveät mustelmat käsivarsiin jäi, vaikken edes kovin kovaa puristanut. :/ Eipä ole ennen vastaavaa tapahtunut ja nyt surettaa. Huomenna lapsen pitäisi mennä äidilleni hoitoon ja ahdistaa mitä äiti sanoo mustelmista.

Alkuperäinen kirjoittaja :( :
3-vuotiaamme pistää joka päivä kampoihin ja jouduin toissapäivänä kantamaan hänet käsivarsista sänkyynsä kun meni ihan veteläksi ja oli vaikea saada otetta. Huomasin sitten eilen suihkussa että hirveät mustelmat käsivarsiin jäi, vaikken edes kovin kovaa puristanut. :/ Eipä ole ennen vastaavaa tapahtunut ja nyt surettaa. Huomenna lapsen pitäisi mennä äidilleni hoitoon ja ahdistaa mitä äiti sanoo mustelmista.

...ei siinä sen kummempaa mun mielestä ole...

Alkuperäinen kirjoittaja gggggg:
Alkuperäinen kirjoittaja :( :

...ei siinä sen kummempaa mun mielestä ole...

Mutta kun äitini on tosi herkkä tekemään omia vääriä johtopäätöksiään ja hän ei usko mitään jos hänelle oman näkemyksen (tässä tapauksessa ainoan totuuden) esittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No siis ei mua ainakaan ahdistaisi? Ei mun äiti vois koskaan edes epäillä, että oon satuttanut lapsiani. Miksi ihmeessä sulla on tuollainen "pelko"=?

Siksi koska äiti on tosi vaikea ihminen eikä sille voi sanoa missään vastaan jos hän kuvittelee olevansa jotain mieltä jostain.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tarviiko niitä ruveta heti selittää?

Ei tietenkään mutta uskon että iltapesulla käydessä äitini kiinnittää jälkiin varmasti huomiota ja kyselyitä seuraa.

sanot että ne nyt vaan on tullut jostain, kas kun lapsille tapaa tulla mustelmia.

Ei mene läpi kun mustelmat on sen muotoiset että niistä huomaa käsistä pidetyn kiinni ja ne on symmetrisesti molemmissa käsivarsissa samalla korkeudella.

Mulla kesti jalassa mustelma kolme viikkoa.

Mutta jos äitis jotain kysyy niin sanot vaan reilusti et piti nostaa käsivarsista ku heittäyty veteläksi. Turha selitellä enempää. Kuullostaa vaan pahemmalta jos alkaa selitteleen.

tarviiko niitä ruveta heti selittää?

Ei tietenkään mutta uskon että iltapesulla käydessä äitini kiinnittää jälkiin varmasti huomiota ja kyselyitä seuraa.

sanot että ne nyt vaan on tullut jostain, kas kun lapsille tapaa tulla mustelmia.

Ei mene läpi kun mustelmat on sen muotoiset että niistä huomaa käsistä pidetyn kiinni ja ne on symmetrisesti molemmissa käsivarsissa samalla korkeudella.

no oot sä aika kovasti ottanut kiinni.
mulla tosi vaikea 3v, jota saa kannella ja pidellä ja nostella, kun saa raivareitaan, mutta ei sille ole aika kovakouraisesta nostelustakaan koskaan mustelmia tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:
Mulla kesti jalassa mustelma kolme viikkoa.

Mutta jos äitis jotain kysyy niin sanot vaan reilusti et piti nostaa käsivarsista ku heittäyty veteläksi. Turha selitellä enempää. Kuullostaa vaan pahemmalta jos alkaa selitteleen.

miten saa mustelman kotihoidolla npeasti pois?!!!!!!!!!!!

jotkut on sanonu, että laittamalla hammastahnaa joka ilta on nopeuttanu pois menemistä.
En kyllä tiedä uskoako, mutta ei sen pitäisi paljoa nopeuttaa, vähän vaan. Mutta siitäpä kokeilemaan :)

Yhteistyössä