miten nopeasti hiukset kasvaa? ja voiko sitä nopeuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peili kauhistuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1cm/kk keskimäärin. Riippuu ihmisestä. Mulla kasvaa pari senttiä kuussa ja tunnen muutaman kellä ei kasva juuri ollenkaan.

Saisko sitä jotenkin pinnien kanssa kivasti taaksepäin kunnes kasvaa paremman pituiseksi?

no voi sun... prkl! eli mun etuhiukset tavoittaa kulmakarvat vasta elokuussa. ei kai auta muu kuin tottua. :´( sen siitä saa, kun antaa harjoittelijan kynsiin päänsä.

ne tabletit oikeesti toimii. ite alotin just piimax c+biotiini kuurin. niit voi ostaa apteekista ja joissain normi kaupois saattaa olla... ne tuuhentaa hiuksia ja lisää niiden kasvunopeutta ja lisäks vahvistaa kynsiä. makso jotain 8 euroo.. joillain se toimii tosi hyvin ja joillain ei paljoo yhtää. ja jos se ei toimi ni jotku syö myös sitä eläin biotiinia kuten biotiini fortea. siin ei pitäs olla mitää ihmisille vaarallista.

Mun hiukset kasvaa tosi nopeesti. Ne kasvaa kuukaudes noin: 2-3cm.
Ja ne on ihan sairaan paksut. Mutt se riippuu itse ihmisestä ja ett kasvaaks esim sun mutsill tai faijall tai jollai sisaruksell nopeesti. Ja rippuu vähän kuin niitä hoitaa :p

Olin kampaajalla ja hän leikkasi ihan normaalisti hiukseni kerroksittain, kuten halusi. Mutta hän myös ohensi hiuksiani, vaikka kielsin. Enenn minulla oli aika paksut hiukset ja nyt ne ovat ihan ohuet ;'((( Vaikuttaako ohennus hiusten normaaliin kasvuun? Kannattaisiko syödä tabletteja?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ne tabletit oikeesti toimii. ite alotin just piimax c+biotiini kuurin. niit voi ostaa apteekista ja joissain normi kaupois saattaa olla... ne tuuhentaa hiuksia ja lisää niiden kasvunopeutta ja lisäks vahvistaa kynsiä. makso jotain 8 euroo.. joillain se toimii tosi hyvin ja joillain ei paljoo yhtää. ja jos se ei toimi ni jotku syö myös sitä eläin biotiinia kuten biotiini fortea. siin ei pitäs olla mitää ihmisille vaarallista.

Mä ostin kanssa tuota. Piimax+kalkki+d tabletteja. 300tabl. maksoi jtn 8e. Prismasta taisin ostaa. Ja hiukset kyllä rupes vahvistumaan ja kynnetkin paremmat. :attn:

Rautalääkkeet jos vähänkään kärsit anemiasta nopeuttaa todellakin hiusten kasvua, samoin olen huomannut että kesällä hiukset kasvaa huomattavasti nopeammin kuin talvella, eli ei lippistä päähän :)

Mulki on se ongelma ku tuntuu et hiukset ei oikee kasva ollenkaa, & haluisin pitemmät hiukset. Seki on ongelma ku värjään hiuksia ja suoristan, noi huonontaa hiusten laatua ja sillon kans kasvaa hitaammi )=

Mulla ei tunnu kasvamaan hiukset ollenkaan ja en uskalla leikata lyhyemmäksi jos ei enää kasva ollenkaan. Noi tabletit eihän oo eläinkokeilla? eikä ole vaarallisia muuhun kehitykseen?

Itse kanssa ostin purkillisen noita samoja tabletteja ja syön niitä säännöllisesti, sekä olen myös luopunut kokonaan värjäämisestä ja kaikenlaisista muista suoristamisista yms mitkä vahingoittaa hiuksia.. ja johan lähti kasvuun. : D Nyt ollaan jo puolessa välissä selkää menossa. ^^ Ja kampaajalle en mene enää koskaan, itse kun olen mennyt niin on aina 10-15 cm lähtenyt vaikka olenkin sanonut että ihan vähän latvoja voi tasoittaa. -.- Nykyään tasoitan itse. ^^

Tsemppiä kaikille muille jotka ovat kasvattamassa hiuksia! ^^

Minä tulin kerran kampaajalta täystuhon kanssa. Ymmärsin nimittäin ihan väärin, kun kampaaja (jolla olin käynyt vuosia) sanoi, että täältä päältäkö sitten kerroksittain kuten ennenkin ja kun vastasin myöntävästi, otti hän käteen sen gilleten vai mikä se on ja krahmi sillä päälaelle muutaman sentin pystytukan. Olin aivan pöyristynyt mutta tehty mikä tehty. (Olisi varmaan mun ilme ollut kuvaamisen arvoinen).
Kampaajalta painelin suorinta tietä lähimpään luontaistuotekauppaan ja ostin piimax-tabletteja (varmaan samoja, joista tässä ketjussa on puhuttu ja joita myydään lähes joka maitokaupassa). Niitä sitten aloitin kunnon kuurin ja joka ikinen päivä myös harjasin hiukset luonnonharjalla ja tuntui, että tosiaan kasvoivat nopeammin kuin tavallista. Saattaa olla myös, että kun siinä pillereitä nappaili ja hiuksia harjali, ei käynyt hiusten kasvua odottavan aika liian pitkäksi.

Joo itekkin kävin muutama vuos sitten kampaajalla ja se leikkas olkapäähän asti mun pitkät hiukset ja ne on vast nyt saman mittaset eli kolme vuotta kestää kasvaa n. 15 cm kun mun kaverilla kestää noin puol voutta aika epäreilua. :( Miten hiukset sais kasvaa nopeemmin

miullaki joskus kampaaja leikannu liian lyhyeks ni en enää oo uskaltanu käyä kampaajal, ja leikkasin otsiksen ite, tuli ottatukasta tosi hyvä, mut nyt miä kasvatan hiuksii.. on kakshaarasii TOSI paljon:(

Itellä hiukset ainakin kasvaa ihan hemmetin nopeasti kun leikkaa. Riippuu vissiin kuinka paljon, mut keesistä olkapäille ulottuvien hiuksien kasvattaminen kesti muistaakseni about puoli vuotta. Vähän aikaa sitten oli niskasta tosi lyhyet hiukset ja parissa kuukaudessa kasvaneet kolmisen senttiä. Eron kyllä huomaa. Ja otsatukka on kokoajan silmillä vaikka kaventais parikin senttiä aina kun se tulee häiritsevästi silmien eteen.

Minulla on hiukset vähän yli puoleen selkään, mutta vuosien mittaan todella käsineet ja ohuet :(

Jos niitä lyhentäisi, ja alkaisi syödä noita piimaxeja, niin olisiko mitään pelastettavissa? Paksuutta näihin kaipaisin, turha pitää pitkiä hiuksia kun ne ovat ohuet luirut :(

Yhteistyössä