Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22542088:Ja mistä firmasta?
Welho. Tai DNA sen taitaa nykyään omistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22542105:Onko toiminu sun mielestä hyvin? Pitääpä käydä kattoon niiden nettisivuja![]()
On tää toiminut hyvin. Olen ollut myös erittäin tyytyväinen asiakaspalveluun. Elokuussa muutimme ja laitoin mailia, että osoite muuttuu ja mitäs kun muutetaan ADSL-taloudesta kaapelitalouteen? Vastasivat 5 minuutin sisällä ja sain uuden modeemin ilmaisella kotiinkuljetuksella valitsemanani päivänä ja kellonaikana + 2 kk tv-kanavakortin ilmaiseksi käyttöön senkin. Pari viikkoa sitten nostivat nopeuden 40M => 110M ilman eri maksua ja sama kk-maksu pysyi. Vikatilanteita ei ole oikeastaan ollut, en ainakaan muista.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22542133:Pitääpä perehtyä tuohon kohta ihan ajan kans.... mä oon niin käsi näissä ettei tosikaan enkä siis tiedä, voiko nettiliittymän siis tilata periaatteessa keneltä vaan vai riippuuko asuinpaikkakunnasta sekin?
Usein sivuilla on sellainen "testeri", että saako jotain tiettyä palvelua, nopeutta tms. haluttuun osoitteeseen. Hinnat ja palvelut taitavat vaihdella paikoittain.