miten noi valitsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma kolmen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma kolmen

Vieras
opiskelijat esim: hoitoalalle.
kun kävin testeissä eli psykologin haastattelu yms ja siellä se puhui että kun olen ennen jättänyt opinnot kesken ja jaksaisinko nyt sitten keskittyä yms.
niin mietin et vaikuttaako ne nyt sitten etten pääse opiskelemaan,harmittaa kovasti.
ennen tuli oltua semmonen vähän laiskanpuoleinen ja menevä ja en jaksanut opiskella.
mutta nykyään olen ahkera ja erilainen..mutta mistäs ne sen tietää vaikka kuinka yrittää kertoa että on muuttunut.
ja luulisi kun on lapsiakin kolme jo pyöräyttänyt että on aikuistunut ja erilaisempi kun joskus 10 vuotta sitten.

mitä te olette mieltä?
miten te pääsitte sisään johonkin opiskelupaikkaan?
en viitsi siellä valehdella vaan sanoin suoraan ettei vaan silloin kiinnostanu opiskelu.piste.
kun ei ole ammattiakaan ja ikää kohta 28 vuotta niin opiskelu olisi nyt se eka mihin haluaisin ja sitten töihin.
ilman opiskelua ei kai pääse töihinkään nykyään enää :(
ja olen ollut kohta 10 vuotta kotiäiti,sehän ei ole niiden mielestä mitään työtä.
vaikka minusta tämä kotiäitys on myös työtä :p

voiko menneisyys siihen vaikuttaa?ei minusta ainakaan,voihan ne miettiä sitä mutta ei sen pitäisi siihen vaikuttaa että mikä tilanne on nyt?
vai?
en usko ainakaan :)

No, ite ajattelisin ennemminkin, että koittivat, että minkälainen vastaus tulee; sanoit rehellisesti suoraan ja se mielestäni oikein. Ite pääsin aikoinaan ekalla kertaa sh:ksi opiskelemaan, ihan lunkisti vedin testit läpi ja hyvin pistein pääsin sisään.

veikkaisin, että halus vaan tehdä jotain muuta ku yhdentekeviä kysymyksiä. luulis ymmärtävän et ihmiset saattaa aikuistua. ainaki itellä sosiaalipuolelle hakiessa kysy kaikkea ihan pöljää, alkaen siitä, että miten mun mies suhtautuu mun mahdolliseen opiskeluun! ja ihan kiitettävillä pisteillä pääsin kuitenkin sisään...

Pääsin heittämällä hyvän yläastetokarin voimin. Kävin silloin ekalla kerralla kunnialla loppuun lähihoitajakoulun ja jäin sitten kotiäitiksi ;)

Voi se vaikuttaa, ainakin yksi tuttavani jätti sen kesken eikä päässyt uudestaan. :/ Nyt sitten opiskelee lähihoitajaksi oppisopimuksella työkkärin kautta..

noissa haastatteluissa ne just koittaa ärsyttää, hämmentää ym, siitäkin näkee että miten reagoit yllättäviin tilanteisiin :)

tekee ne noita työhaastettluissakin, kysyvät jotain mistä tosiaan voi jäädä tunne ettei mitään mahiksia! mutta olen aina silti päässyt ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
veikkaisin, että halus vaan tehdä jotain muuta ku yhdentekeviä kysymyksiä. luulis ymmärtävän et ihmiset saattaa aikuistua. ainaki itellä sosiaalipuolelle hakiessa kysy kaikkea ihan pöljää, alkaen siitä, että miten mun mies suhtautuu mun mahdolliseen opiskeluun! ja ihan kiitettävillä pisteillä pääsin kuitenkin sisään...

multa kysyttiin myös että miten mies suhtautuu opiskeluun :p
sanoin että se kannusti minua vaan kovasti.

mulla on huono totari ylä-asteelta.
enkä tiedä edes missä se on se totari enkä muistanu sitä että paljon oli keskiarvo ysin totarissa..siitäkin tuli jotakin sanomista :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on huono totari ylä-asteelta.
enkä tiedä edes missä se on se totari enkä muistanu sitä että paljon oli keskiarvo ysin totarissa..siitäkin tuli jotakin sanomista :(

No joo...tälläset onkin sitten jo toinen juttu. Välinpitämätön vaikutelma.

Yhteistyössä