A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Siis oma...?
Puh.nro yms. tiedot salaiseksi, luulisin.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Tiedot tulevat sinne suoraan operaattoriltasi. Useimmilla operaattoreilla on netissä itsepalveluasiakaspalvelu missä voit käydä muuttamassa liittymäsi tietoja. Jos ei onnistu niin soita operaattorin aspaan sen ollessa auki ja ilmoita, että haluat numerosi salaiseksi/niin että tiedot eivät näy tiedusteluissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja *:Siis oma...?
No kun minulla ei ole omaa puhelinnumeroa, mutta osoite siellä näkyy selvästi.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja *:Siis oma...?
Osoitetiedotkin saa salaisiksi halutessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja *:Siis oma...?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Haluttaessa tiedot voidaan poistaa vain eniro.fi:n Henkilöt-hakupalvelusta ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen helpdesk@eniro.fi tai puhelimitse numeroon 0201 110 471.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja *:Siis oma...?
Niin siis, sun pitää käydä maistraatissa, jos haluat tämän tehdä. On nimellä turvakielto tms.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Haluttaessa tiedot voidaan poistaa vain eniro.fi:n Henkilöt-hakupalvelusta ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen helpdesk@eniro.fi tai puhelimitse numeroon 0201 110 471.
Tämä hyvä keino, jos haluat tietosi pois vain Enirosta. Muiden hakupalvelujen kautta tietosi kuitenkin ovat edelleen löydettävissä.
Itsellenikin on tullut jo monta kertaa ongelmia Enirossa kummittelevan ikivanhan numeron takia.
Enirosta kaivamaansa numeroon jota en ole käyttänyt vuosiin.
Tunnuksia palveluun en muista että onko niitä ollutkaan ja operaattori on vaihtunut jo ajat sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja apuvasentään;21069792:Otsikossahan tuo kysymys jo näkyykin. Ja olen tyhmä, sen tietää katsomattakin =D