Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:Miten ihmeessä ihan oikeesti ihmiset ei tiedä että on raskaana.
Sitten kun alkaa järkyttävät supistukset niin luulee et joku umpisuoli poksahtaa ja sen takia sairaalaan? Tuntuu jotenkin uskomattomalta...
Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:Miten ihmeessä ihan oikeesti ihmiset ei tiedä että on raskaana.
Sitten kun alkaa järkyttävät supistukset niin luulee et joku umpisuoli poksahtaa ja sen takia sairaalaan? Tuntuu jotenkin uskomattomalta...
niin siis eikö oo kummallista? miten niin sitä ei tiedä HUOMAA OLEVANSA PAKSUNA??? eikö sitä tunne sen lapsen liikkuvan sielä mahassa??? rinnat kipeet tai isonee muutenki siis en oikein usko ettei muka tiedetä et ollaan paksuna ennenku synnytys alkaa...??!!
joo tiedän mut se oli esimerkki oire...Alkuperäinen kirjoittaja lll:Paitsi, ett kaikilla ei turpoo ja kipeydy rinnat raskauden aikana
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:Miten ihmeessä ihan oikeesti ihmiset ei tiedä että on raskaana.
niin siis eikö oo kummallista? miten niin sitä ei tiedä HUOMAA OLEVANSA PAKSUNA??? eikö sitä tunne sen lapsen liikkuvan sielä mahassa??? rinnat kipeet tai isonee muutenki siis en oikein usko ettei muka tiedetä et ollaan paksuna ennenku synnytys alkaa...??!!
No kerro vähän taustoja
melkonen suolen toiminta kyllä...Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:kai luullut että mahassa kiertää kummallisesti joka päivä..
Tai pyyhkeen...Alkuperäinen kirjoittaja ...:Jos nainen on ollut miehenkanssa eikä ole tullut kuukautisia 6kk:n niin pitäisi hälytyskellot soida..
No mulla on itsellä ollut istukka edessä. Potkut tuntui ihan hyvin, mutta sitäkin aiemmin alkoi jokapäiväinen supistelu.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:olen kuullut että jos istukka edessä ei potkuja oikein tunne. kai luullut että mahassa kiertää kummallisesti joka päivä.
Ei ihminen ketä ei raskaan ollut tiedä miltä ne oireet tuntuu.
Mullakin oli edessä ja epäilystäkään vauvan liikkeistä. Ja olotilasta muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mulla on itsellä ollut istukka edessä. Potkut tuntui ihan hyvin, mutta sitäkin aiemmin alkoi jokapäiväinen supistelu.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:olen kuullut että jos istukka edessä ei potkuja oikein tunne. kai luullut että mahassa kiertää kummallisesti joka päivä.
Ei ihminen ketä ei raskaan ollut tiedä miltä ne oireet tuntuu.
Pitää olla aika outo jos ei huomaa olevansa raskaana. Sellanen tietämättömyys on todellisuuspakoa.
Ei, mut kyl sen tasan huomas sitte ku tuli raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:olen kuullut että jos istukka edessä ei potkuja oikein tunne. kai luullut että mahassa kiertää kummallisesti joka päivä.
Ei ihminen ketä ei raskaan aollut tiedä miltä ne oireet tuntuu.
no minä en ole. tavallinen naimisissa oleva nainen joka sai tietää olevansa raskaana vko:22. eikä ollut edes ensimmäinen lapsi. en lähtis arvostelemaan ennenkä on sattunu omalle kohdalle. mun mielestä viittaa enemmän mielenterveyspotilaaseen jos ei osaa ymmärtää, että elämässä sattuu ja tapahtuu paljon asioita mitä juuri sinä et voi ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja kuki:No siis kyllähän normaali nainen tietää. Taitaa nää jotka ei tiedä olla mielenterveyspotilaita.