Miten ne tuolla postimyynneissä pakkaa noi tavarat??

  • Viestiketjun aloittaja "minnariina"
  • Ensimmäinen viesti
"minnariina"
ja kuka niitä tarroja niihin tuotteisiin laittaa?? ärh!

viimeks tuli HM paketissa väärä tuote, tilasin 150 senttisen yöpuvun tytölle, tuli 60senttinen vauvan pyjama!

eilen tuli hobby hallin paketti, piti olla harry potter legopaketti, niin onkin luhdan pyyhesetti hittovie!!

ja noilla molemmilla kerroilla tuotteessa on ollut sen oikean tuotteen tarra, eli noissa pyyhkeissä lukee lego harry potter.... Onkin hyvin samankaltainen tuote häh!!
 
Vaikuttaa ennemminkin tehtaan virheeltä. Outoa vain, ettei vastaanotossa ole huomattu virhettä, tosin voi olla niinkin, että olleet täysiä laatikoita ja koodit on kuitenkin olleet oikein. Viimeistään kerääjän olisi pitänyt se virhe huomata laatikon avatessaan, riippuu tosin keruutavasta, että onko paperi- vai puhekeruu.
 
"aloittaja"
kiukuttaa kuljettaa noita nyt palautettaviksi, ja kerkiääkö vastaava tuote edes jouluksi. Ei. Ja katsoin niin kyseistä legopakettia ei edes ole enää hobbiksen sivuilla....
 
Mä tilasin joskus aikanaan Anttilasta kengät ja sain leivänpaahtimen. Halensilta tilasin farkut kokoa 36 ja pakkauksessa oli farkut kokoa 50. Nauroin niille housuille kyllä ihan kuollakseni. Olisin mahtunut yhteen lahkeeseen kokonaan. Miten ihmeessä niin isoja housuja edes tehdään. Varmaan juuri vitsiksi, että voidaan lähetellä niitä "vahingossa".
 
"hih"
Minä tilasin ellokselta lasten paidan ja paketissa oli naisten pinkki nahkatakki! Vaikka olikin just mun kokoa, lähti palautukseen... Paketissa oli kylläkin lasten paidan nro ja tunnukset, sisältö todellakin oli vain ihan väärä! Ei tainnut pakkajatäti paljon aivojaan käyttää sitä pakettia tehdessään.
 

Yhteistyössä