Miten ne koiran rokotukset menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
koiran rokotusohjelma

*

Kolmoisrokote (parvo, penikkatauti, tarttuva maksatulehdus)
pennulle 12 ja 16 viikon iässä, 1-vuotiaana, jatkossa 1-2 vuoden välein rokotteesta riippuen
*

Kennelyskä (tarvittaessa, esim. näyttelykoirat)
pennulle 12 ja 16 viikon iässä, 1-vuotiaana, jatkossa vuoden välein
*

Raivotauti/ rabies
pennulle noin 16 viikon iässä, 1-vuotiaana, jatkossa 2 vuoden välein.

joo seuraava joko synttärinä tai viimeistään vuoden päästä tosta viimeisestä, sitten tuleekin pidempi tauko ennen se oli kaksi vuotta mut nykyisin taitaa olla penikkatauti voimassa jo kolme,

Meillä tulee aina kutsu koiran nimellä eläinlääkäriin, kun alkaa olla rokotusaika...=) Siinä lukee selkeästi, että milloin rokotteet pitäis uusia, joten sit on helppo soitella ja varata aikaa! Mä oon niin lahopää, et muuten jäis varmaan rokotukset saamatta koiruudella jos ois vaan mun muistin varassa...=) Mun mielestä se on aika hyvää palvelua=)!!

sori ei taida vielä olla virallista tuo 3 vuotta on ollut vaan keskustelua, kannattaa käydää rokottamassa vasta kun on 1v täyttänyt silloin se on voimassa 2 vuotta alle vuoden ikäiselle annettu rokotus on voimassa vuoden

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
sori ei taida vielä olla virallista tuo 3 vuotta on ollut vaan keskustelua, kannattaa käydää rokottamassa vasta kun on 1v täyttänyt silloin se on voimassa 2 vuotta alle vuoden ikäiselle annettu rokotus on voimassa vuoden

Piti oikein käydä tarkistamassa ja meidän Pepparin europassissa lukee rokotuspäivä 12.8.2008 ja menee vanhaksi 12.8.2011

Yhteistyössä