V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kenelläkään tietoa miten asiat alkavat etenemään tuon suunnittelukäynnin jälkeen? Odotetaanko silloinkin aina useampi kuukausi seuraavaa käyntiä vai saako silloin seuraavan ajan jo nopeammin? Kun nyt oodotimme esim. aukiolotutkimukseen aikaa 5 kuukautta.
No jos noin kärkkäästi ajatellaan, niin mun mielestä esimerkiksi henkilön, joka on tupakoinnillaan itseaiheuttanut syövän, niin sellaisen tyypin hoidon voi antaa odotuttaa sen 6 viikkoa ja sen aikaa hoitaa lapsettomia potilaita, jotka eivät ole itse tilannettaan itselleen aiheuttaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25652331:Noh noh, riitaa en tahtoisi haastaa, mutta miten on todistettu että sitä lapsettomuutta ei ole itse aiheutettu?
Mistä näistä lisäaineista sun muista tietää, nuoruuden sp tauti tms, jokin jota ei kenties ole osattu epäillä, liika oleilu saatuneilla alueilla, ikä- ihan mitä vaan.
Ei syöpäsairasta odotuteta ja pistetä lapsetonta etusijalle hoidoissaan (eikä heitä edes samalla osastolla hoideta, joten miksi nähdä moinen katkeruus?). Syövän voi elämäntavoillaan saada, mutta silti on eettisesti väärin ihmistä siitä erikseen rangaista.
Monisärmäinen asia, mutta ei ihan noin yksioikoinen kuitenkaan.
Eihän lapsettomuus ole sairaus.
Eihän lapsettomuus ole sairaus.