M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin ja toinen huomautus, "viriilit naiset"?![]()
Nymfomaani.
Palstalamamman tämänpäiväistä kyssäriä lainaten.
Voithan jatkaa keskustelua täälläkin. Aiheeseesi liittyvässä ketjussa.
Näköjään otin liian lavean tulkinnan, olen hahmottanut sen tarkoittavan ylipäätään aktiivisuutta niissä kivoissa jutuissa"Lähtökohtana lähinnä latinan virilis ’mies-; miehinen, miespuolinen’, johdos sanasta vir ’mies’."
Näköjään otin liian lavean tulkinnan, olen hahmottanut sen tarkoittavan ylipäätään aktiivisuutta niissä kivoissa jutuissa
Huomaan että myös #8:lla vuonna 2011 oli sama virhetulkinta.Näin pääsi tapahtumaan. Mm. lukemalla oppii, enkä tarkoita "mammapalstaa".![]()
Huomaan että myös #8:lla vuonna 2011 oli sama virhetulkinta.
Eipä viriilille naiselle taida olla noin imartelevia adjektiiveja. Viriili, halukas ja seksuaalisesti kyvykäs nainen on huora, nymfomaani, kevytkenkäinen hepsankeikka tai helppo jakorasia. Naisen seksuaalisuuden kuuluu puhjeta kukkaan vain vakituisessa parisuhteessa ja nainen joka on seksuaalinen on aina jotenkin kummallinen, pelottava ja jopa vaarallinen.
TottaNäin on. No mutta hei, sittenhän "mammapalstaltakin" voi oppia asioita![]()
Juurikin noin, viisaita sanojaTämä.Valitettavasti edelleenkin elämme kulttuurissa, jossa nainen ei saa näyttää seksuaalisuuttaan ilman, että hänet leimataan "huonoksi" naiseksi haukkumalla ties miten.
Hei pahvit, herätkää!! Eletään sentään 2020 lukua ja nämä raamatulliset opit (josta nämä naista koskevat odotukset ja opit kumpuaa) ei enää päde tänä päivänä. Tulkaahan tekin sieltä jeesuksen syntymäajoilta jo tähän päivään ja kehittykää maailman mukana!
Tämä. Valitettavasti edelleenkin elämme kulttuurissa, jossa nainen ei saa näyttää seksuaalisuuttaan ilman, että hänet leimataan "huonoksi" naiseksi haukkumalla ties miten.
Hei pahvit, herätkää!! Eletään sentään 2020 lukua ja nämä raamatulliset opit (josta nämä naista koskevat odotukset ja opit kumpuaa) ei enää päde tänä päivänä. Tulkaahan tekin sieltä jeesuksen syntymäajoilta jo tähän päivään ja kehittykää maailman mukana!
Totta
Itsekin oon omalta osalta vinkannut pettyneille ja yksinäisille sinkkumiehille uusia vaihtoehtoja kaipaamaansa parisuhdeonneen. Eräs musta muuten kiittikin.
Huh mikä äijä, mutta valitettavasti ei mikään harvinaisuus. En ole koskaan ymmärtänyt ääliömiehiä, jotka lääppivät, kopeloivat, puristelevat tuttuja tai tuntemattomia naisia. Työpaikalla, ravintoloissa, bussissa jne jne. Unohtamatta törkeitä vitsejä, silmillään elävältä naisvartaloa kasvotusten ahmien tai ihan suoria ehdotuksia panohommiin.Totta. Olen asunut maassa, jossa "oletettiin", että nainen on samaan aikaan huora ja madonna.
Heh, tuli mieleeni männävuosilta tapaus, kun työpaikalleni oli hiljattain tullut hieman itseäni vanhempi mies ja meillä oli sitten työpäivän päätteeksi toimistolla illanvietto. Olin laittanut ulkomailta ostamani hienot housut, hieman tiukat ja kuviolliset, ihan kukkia taisivat olla. Yläosana ei muistaakseni mitään sen kummempaa, musta paita ehkä, mutta ei mitenkään erityisen avonainen. Pienessä pöhnässä tämä äijä sitten kysyi "miksi tulet töihin pukeutuneena huoraksi"? Jep.. ja myöhemmin mietti, olisiko minusta hänelle vaimoainesta, oli itse tuolloin naimisissa. Ällöttävä ukko![]()
Huh mikä äijä, mutta valitettavasti ei mikään harvinaisuus. En ole koskaan ymmärtänyt ääliömiehiä, jotka lääppivät, kopeloivat, puristelevat tuttuja tai tuntemattomia naisia. Työpaikalla, ravintoloissa, bussissa jne jne. Unohtamatta törkeitä vitsejä, silmillään elävältä naisvartaloa kasvotusten ahmien tai ihan suoria ehdotuksia panohommiin.
He eivät millään tajua että nuo temput eivät naisia sytytä eivätkä tee mitään muuta kuin negatiivisen vaikutuksen. Ja mahikset menivät siinä. Lopullisesti.
Itse olen aina pitänyt herrasmiesmäistä linjaa, ja siitä on tykätty.