Miten nainen tekee törkeän raiskauksen?

Tästä oli jo aikaisemmin täällä juttu. Silloin joku kielsi puhumasta tästä tapauksesta täällä. Vaikutti silloin aika oudolta se kirjoittaja. Mahtoiko itse olla vaikka kyseinen tekijä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tästä oli jo aikaisemmin täällä juttu. Silloin joku kielsi puhumasta tästä tapauksesta täällä. Vaikutti silloin aika oudolta se kirjoittaja. Mahtoiko itse olla vaikka kyseinen tekijä?

Muistan myös, mutta mahtoiko olla uhrin ystävä ja siksi kielsi puhumasta? En tiedä. Kauhea tapaus kyllä, uhri-parkaa :( Toivottavasti saavat tekijät kunnon tuomiot!!!! Tuollaisesta tapahtumasta jää varmasti syvät arvet sieluun ja kehoon :((((

tiedän tasan tarkkaan mitä siinä on tapahtunut. Tunnen heistä kaikki. Suoraan sanottuna
se oli kamalin temppu mitä tämä 18-vuotias on koskaan tehnyt. Toivon että hän ei koskaan
enäää kävelisi minua vastaan. varmaan kuolisin.

kun itse olin teini, muistan kuinka jotkut piti hyvänä vitsinä sitä kun yhdet oli vähän kiusannu yhtä poikaa työntämällä sen rektaaliin äitinsä dildoa.

Alkuperäinen kirjoittaja näinkin on käynyt:
kun itse olin teini, muistan kuinka jotkut piti hyvänä vitsinä sitä kun yhdet oli vähän kiusannu yhtä poikaa työntämällä sen rektaaliin äitinsä dildoa.

sitoivat tämän pojan siis kiinni ja väkisin...

Yhteistyössä