Miten nää raskaustestit jaksaa v*ttuilla mulle?

Tilasin kotitesti.fi:stä noita herkkiä liuskatestejä, molempiin testeihin piirtyi testiviiva heti, ennen kuin se kontrolloviivakaan oli piirtynyt...ja niin kuin kuvasta näkyy, testiviiva on PALJON kontrolliviivaa vahvempi! Eli päättelisin, että vialliset testit kyseessä..eihän sen noin päin kuuluisi mennä?!
Mutta joo, v*tutus on armoton..miten mä aina onnistun mokaamaan noitten testien kanssa. Suositelkaas LUOTETTAVIA raskaustestejä?
Kiitos murr :ashamed:
 
Minä en osaa suositella mitään raskaustestiä, ku tuntuu että mulleki raskaustestit *ittuilee.
Monesti ollut viallisia tai sitten on näyttäneet negaa jos oon raskaana ja sit taas on käyny myös toisinpäin..
 
kyllä tuo minusta on plussa. On minullakin tullut testiviiva ennen kontrolliviivaa, kun pissakin ikään kuin tulee sieltä suunnasta :)'
Ja tuo tummuus selittyisi minusta ihan vain sillä, että istukkahormonia on jo niin paljon?
Millä viikolla sinun pitäisi olla? Ei siihen testiviivaan väriä ilman ko.hormonia tule, eli kyllä minusta olet raskaana, onnea siis?! :)
 
minä olen kyllä enemmän kuin vakuuttunut, että kyllä siellä masussa jotain on :)
Mutta jos haluat varmistaa, niin suosittelen ihan apteekin omaa raskaustestiä. Halpa ja luotettava! Tulehan sitten kertomaan, kun olet varmistellut!
 
Puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen ja miljoonien tehtyjen nega- ja virheellisten raskaustestien jälkeen tässä ei oikein enää tiedä mihin uskoa.. ja kun aina tehnyt niitä testejä tuollaisilla "halvoilla"... Pitäisi varmaan sitten apteekkiin poiketa..ei kai siinä muukaan auta.. ei vaan jaksais tehä enään yhtään virheellistä plussaa :ashamed:
 
temple Kyllä valitettavasti, nuo halpistestit voi näyttää värillisiäkin viivoja vaikkei raskaana olisikaan.

MUTTA kyllä minusta tuo on ihan oikea plussa. Noihin liuskatesteihin kuulemma voi tulla tuo testi viiva ennemmin ja paljon vahvemmin kuin kontrolliviiva, ja juuri siitä syystä, että sitä hormoonia on niin paljon jo pissan mukana...
Eli varovaisesti voisin jo jeyn onnitella sinua =)

Osta apteekin testi, sillä ainakin varmistuu asia! Tai käy neuvolassa testaamassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja temple:
minä olen kyllä enemmän kuin vakuuttunut, että kyllä siellä masussa jotain on :)
Mutta jos haluat varmistaa, niin suosittelen ihan apteekin omaa raskaustestiä. Halpa ja luotettava! Tulehan sitten kertomaan, kun olet varmistellut!
Apteekin oma testi ? Millä nimellä kulkee ? Ja onko minkä hintainen ?
Entä mitkä testit ovat muuten parhaimpia (siis luotettavimpia) ? :)

 
Sartsa83
Jeyn Pitimäni juuri alkaa tänne kirjottamaan että noihin testiliuskoihin tulee minuutissa vastaus ja mitä vahvempi testiviiva on, sen varmemmin on raskaana. :) Että onneksi olkoon vain minunkin puolestani. :flower: ... Ite tässä elän vielä toiveissa että oisinkin raskaana, tänään juuri tein negatestin.. tuommosen liuskan ja sitten apteekin oman raskaustestin. Molemmat tosiaan negat. Lääkäri tosin anto testauspäiväksi vasta tuon keskiviikon 4.11. mutta kun piti olla hoppu ja pariin otteeseen vessassa käydessä tullu paperiin vaaleenpunasta limavuotoo... paniikissa pelänny sen olevan kk-vuotoo, mut soitettuani lapsettomuuspolille jossa käyn hoidossa, sairaanhoitsu sano et se voi olla joko kk-vuotoa, mutta mun kannattaa nyt oottaa et se sit kans alkaa kunnolla tai sit se on kiinnitysvuotoa, jolloin se kyllä loppuukin sitte.. nyt ei oo taas hetkeen mitää vuotoo tullu vessassa käydessä et.... mulla oottaa kans toi clearbluen viikkotesteri tuolla laatikossa keskiviikkoa.... toivotaan että ois... nyt takana kohta 2v negatiivisia testejä ja eka inseminaatio oli pari viikkoo sitte. Että tiiätte varmaa miten ootan et oisin raskaana. *pistää sormet ja varpaat ja kaikki ristiin ja toivoo niin mahottoman hartaasti*

Mut onnea vielä Jeyn. Sä oot sen ansainnut. :heart:
 
Sartsa83
Pai, juur tänään ostin apteekin oman testin. Se on ihan sillä nimellä: Apteekin testi ja isolla lukee raskaustesti. Muuten valkoinen pakkaus mutta vaaleensinistä kulmissa. Ja tais olla kukkanenkin jossain kohtaa. Hinta oli ainakin Nokian apteekissa 6,50e mutta vaihtelee 5-7euron välillä, voi olla jossain halvempikin.
 
Pai Kyselit noita luotettavia raskaustestejä. Siitä on niin monta mielipidettä. Jotkut sanoo, että cb on paras, jotkut, että apteekin, mä en voi sanoa kuin oman kokemuksen pohjalta, että mikään testi ei ole 100 luotettava. Mä olen saanut noita haamuja jopa apteekin testiin, vaikken raskaana ollutkaan =(
 
Sartsa83
Onks muuten kellää hajua et mikä määrä sitä hcg:tä piti olla että se ylipäätää näkyy kun mulla on jostai joku hullu päähän pinttymä et joissain testeissä näkyy vasta kun hcg:tä on 50mIU tai enemmän.. eli 5viikkoa edellisten kuukautisten jälkeen ja ns. 3viikkoa hedelmöittymisen jälkeen sais plussatestin. Mutta sanokaa toki jos ootte erimieltä kun nyt tuli vaan tämmönen mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Onks muuten kellää hajua et mikä määrä sitä hcg:tä piti olla että se ylipäätää näkyy kun mulla on jostai joku hullu päähän pinttymä et joissain testeissä näkyy vasta kun hcg:tä on 50mIU tai enemmän.. eli 5viikkoa edellisten kuukautisten jälkeen ja ns. 3viikkoa hedelmöittymisen jälkeen sais plussatestin. Mutta sanokaa toki jos ootte erimieltä kun nyt tuli vaan tämmönen mieleen.
Juu, voi olla noissa tavallisissa testeissä toi 50mIU, mutta sitten on näitä herkempiä, jotka on 25 mIU, 20 mIU tai jopa 10 mIU =)
Ja ohjeissa lukee, että näyttää raskauden dpo 6-15 (herkimmässä testissä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Okei. Nonii... eli voin hyvillä mielin luottaa ainaki tuohon clearbluehun vaikka se näyttäski sitten ei raskaana. :) Kiitos KS09
Mutta ei niihinkään voi aina luottaa :D Noi hormoonit kun kasvaa jokaisella niin eri tahtiin. cb_llä tais lukea, että 4pv:ää ennen menkkojen alkua pysyy testaamaan, mutta vasta 1pv ennen antaa 99% varman tuloksen.

muoks* tosin en tiedä kyllä yhtään miten pitkällä sulla on kierto menossa...
 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Okei. Nonii... eli voin hyvillä mielin luottaa ainaki tuohon clearbluehun vaikka se näyttäski sitten ei raskaana. :) Kiitos KS09
Mutta ei niihinkään voi aina luottaa :D Noi hormoonit kun kasvaa jokaisella niin eri tahtiin. cb_llä tais lukea, että 4pv:ää ennen menkkojen alkua pysyy testaamaan, mutta vasta 1pv ennen antaa 99% varman tuloksen.

muoks* tosin en tiedä kyllä yhtään miten pitkällä sulla on kierto menossa...
Mulla on nyt kp29 ja tänään anto siis sekä apteekin oma testi että citymarketin joku halpis liuska negat. Varannu oon itelleni tolle viralliselle testipäivälle 4.11. clearbluen viikkonäytöllisen testin. Et.... kaks päivää.... voiha se olla et se ei siltikää mulla viä näytä.... sen näkee sitte. ;)
 

Yhteistyössä