Miten muut joilla ei ole ketään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sinne kyllä pääsee mistä vaan, eikä sun lapsi enää tarvi hoitajaa. En tiedä, voisiko hän saada sun asuntoa suoraan, mut opiskelu ei taida kiinnostaa kauheesti nyt--- vai kuuluuko tämä palsta sun graduun jotenkin?
Mitä järkeä muuttaa kauas koulusta? Sitten menee aikaa ja liikaa rahaa matkoihin. Miksi muuttaisin pois täältä? Miten niin opiskelu ei kiinnosta? Mulla on tänään vapaapäivä.
 
vierailija
Mitä järkeä muuttaa kauas koulusta? Sitten menee aikaa ja liikaa rahaa matkoihin. Miten niin opiskelu ei kiinnosta? Mulla on tänään vapaapäivä.
Etkö halua lapselle hyvää tulevaisuutta?
Ei mulle kuulu, onko sulla vapaata vai koulua, mut ei ole mitään järkeä asua sielläkään. Vuokrat ovat siellä niin valtavat, et muualta saat hankittua oman asunnon, josta voit vuokrata yhden huoneen jollekin.
 
Etkö halua lapselle hyvää tulevaisuutta?
Ei mulle kuulu, onko sulla vapaata vai koulua, mut ei ole mitään järkeä asua sielläkään. Vuokrat ovat siellä niin valtavat, et muualta saat hankittua oman asunnon, josta voit vuokrata yhden huoneen jollekin.
Mä viihdyn täällä. Mä en pysty hankkimaan omistusasuntoa. Ei ole varaa siihen. Täällä on palvelut kävelymatkan päässä. Lapsi on aikuinen.
 
Minulla ei ole kuin niitä jotka tietää vain pinnan ja hädin tuskin sitäkään.
En halua avautua menneestä, sen verran kipeä historia.
Olisi kivaa jos olisi ystävä jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut. Kauhistella vaakan lukemia, ryppyjään, hiuskriiseistä puhumattakaan. Harvoin meikkailen mutta myös niitä meikkaus juttuja.
On vain niin vaikeaa päästää ketään noinkaan lähelle ja tuntuu ettei niin saman henkistä ihmistä ole enää tullut vastaan mitä näistä entisistaä selkään puukottaneista löytyi. Sukulaisiakaan ei ole.
Olen oikeasti melkoisen yksin. AP
Tuntuu pahalta sun puolesta ja noi kaikki mitä kerroit kuulostaa niin tutulta...
Mua puukotettiin kanssa selkään tosi pahasti, vedettiin matto jalkojen alta niin etten luottanut keneenkään.
Onneks ympärillä oli kuitenkin niitä jotka eivät antaneet periksi ja heidän avullaan opin ettei se, että joku satuttaa ja rikkoo, todellakaan meinaa sitä että kaikki tekis niin.
Niille muutamalle olen ikuisesti siitä asiasta kiitollinen kun ovat olleet läsnä:love:

ja mun pointtini on, että sulla on mahdollisuus myös oppia luottamaan taas oikeisiin ja aitoihin ihmisiin.
 
Jos tuo ei ole valehtelua, niin sitten taitavaa itsensä pettämistä.
Mitkä p a l v e l u t ketään pitää siellä?
Ruokakaupat, terveyskeskus jne. Mulla ei ole autoa. Jokaisella on omat kriteerit missä asuu. Mutta mulla ei ole paljon valinnan varaa. Miksi aloit mulle lässyttää muualle muuttamisesta? Ketjun aiheena ei ole asuminen tms. Vastasin ap. ystävistä enkä sulle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ruokakaupat, terveyskeskus jne. Mulla ei ole autoa. Jokaisella on omat kriteerit missä asuu. Mutta mulla ei ole paljon valinnan varaa. Miksi aloit mulle lässyttää muualle muuttamisesta? Ketjun aiheena ei ole asuminen tms. Vastasin ap. ystävistä enkä sulle.
Ruokkauppoja riittää kaikkialla ja terveyskeskuksiinkin pääsee muualla odottamattakin. Kyllä olis valinnanvaraa eikä tarvis olla yksinkään. Olet jäänyt samoille raiteille/reiteille vuosikausiksi eikä se tule muuttumaan ilman mitään. PAISI jos sulle se ala on intohimo nyt, mihin opiskelet.
Miksi sun mielestä tämä on lässyttämistä?
 

Yhteistyössä