Miten mustapäät kuriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jakemake"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jakemake"

Vieras
Moi

Miten saisis mustapäät pois nenältäni. Nenän puristelee tyhjäksi nii viikon päästä on jo mustalaiset muuttanu sinne takas:(. . Nenä kärsii ku sitä jouttuu jatkuvasti rääkkää.

Osta mustapääteippejä (Nvea) ja käytä niitä kuorinnan ja höyrytyksen jälkeen kerran viikossa (kuori toisen kerran viikossa pelkästään). Eroon et pääse mustapäistä mitenkään pysyvästi, mutta noilla vältät puristelun aiheuttamat vauriot ihossa ja mahdollisen huokosten suurenemisen.

[QUOTE="vieras";28223493]Osta mustapääteippejä (Nvea) ja käytä niitä kuorinnan ja höyrytyksen jälkeen kerran viikossa (kuori toisen kerran viikossa pelkästään). Eroon et pääse mustapäistä mitenkään pysyvästi, mutta noilla vältät puristelun aiheuttamat vauriot ihossa ja mahdollisen huokosten suurenemisen.[/QUOTE]
Eli siis voimallinen puristelu voi vaurioittaa hukosia ja ongelma on entistä pahempi. Jos sinulla on myös aknea tai selvästi ongelmaisen rasvainen iho, niin niihin hankittava Roaccutan hoito auttaa jonkin verran myös mustapäihin.

[QUOTE="vieras";28223518]Eli siis voimallinen puristelu voi vaurioittaa hukosia ja ongelma on entistä pahempi. Jos sinulla on myös aknea tai selvästi ongelmaisen rasvainen iho, niin niihin hankittava Roaccutan hoito auttaa jonkin verran myös mustapäihin.[/QUOTE]
Myös pintakuivuus voi aiheuttaa sen, että mustapäät jäävät kököksi ihon sisään eli kosteuta, jos se on tarpeellista. Kosmetologi voi auttaa ihonhoitorutiineissa. Muista suojata ihoa auringolta. Vanhemmiten vaurioitunut iho muutuu entistä isohuokoisemmaksi.

[QUOTE="jakemake";28223540]ahaa.. aknea ei muuten ole juuri yhtää. t-alueella nuo mustapäät vaivaa,aika runsaasti on ja isohkoa.pitääpä kokeilla tuota teippi sydeemiä.kiitos.:)[/QUOTE]
Se vaatii ensin vähän harjoittelua että toimii. Kuorinta ja ihon lämpö on tärkeää. Toivottavasti niistä on apua :).

Mulla ei varsinaisesti ole mustapäitä mutta ihohuokoset isoja T-alueella... Saakohan niitä mitenkään pienemmäksi? Ei oo muuten mitenkään rasvainen iho eikä nappylöitä päinvastoin kuiva iho on...

Nuo "teipit" on kylläyhtä tyhjän kanssa, mä en saa niillä lähtemään kuin pari hassua mustapäätä. Mulla auttaa vain ja ainoastaan salisyylihappoa sisältävät tuotteet. Säännöllisellä käytöllä pysyy mustapäät kurissa, ei täysin poissa mutta ne jotkut mitä tulee on pienempiä ja huomaamattomampia. Mulla käytössä neutrogenan visibly clear-sarjan balckhead eliminating daily scrub, naamarasva (kevyt, sopii mun rasvaisellekin iholle) ja kasvovesi, joka on vlitettavasti alkoholin takia liian kuivattava... käytän silti sitäkin satunnaisesti. Salisyylihappo kuorii ihoa kemiallisesti toimii siksi mustapäihin.

Yhteistyössä