Miten muokkaan pepusta kiinteämmän ja käsistä lihaksikkaamman. Eli mitä liikkeitä täytyy tehdä korostaakseen vartaloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa-aikatyökäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osa-aikatyökäinen

Vieras
Koska mulla on kesällä vaan 20h/viikko töitä, olen päättänyt panostaa kuntoiluun ja ostaa kuntosalille kesäksi 3kk kortin. Nyt mulla on 20kg ylimääräistä painoa jota ehdottomasti alan ruokavalion kanssa karsimaan pois rankalla kädellä. Haluaisin silti samalla alkaa korostamaan vartalostani takapuoltani ja saada käsiin vähän näkyvää lihasta.

Tietäisikö joku mitä liikkeitä kannattaisi tehdä tai jotain nettisivua mistä saisi vinkkejä miten muokattua tietyn tyyppiseksi vartaloa tietynlaisilla liikkeillä?

Jos kuntosalilla on mahdollisuus niin pyydä henkilökohtainen ohjelma. Tämä yleensä sisältää tapaamisen kerran-kaksi ohjaajan kanssa, ja sen jälkeen sitten teet ohjelmaa sunnitellun mukaan. Ohjaajalle voi kertoa mitä toivot, ja hän näkee samalla missä osa-alueissa kaipaat enemmän töitä.

Jos kuntosalilla on mahdollisuus niin pyydä henkilökohtainen ohjelma. Tämä yleensä sisältää tapaamisen kerran-kaksi ohjaajan kanssa, ja sen jälkeen sitten teet ohjelmaa sunnitellun mukaan. Ohjaajalle voi kertoa mitä toivot, ja hän näkee samalla missä osa-alueissa kaipaat enemmän töitä.

Epäilen vähän tuota salin henkilökuntaa onko niin halukasta neuvomaan. Tuskin nuo neuvot kuuluu salikortin hintaan. Mut jos jollain 20e saa neuvoa niin ehkä sitten :)

Yhteistyössä