Miten mun pitäis elää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meea.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meea.

Vieras
Asun 1950-luvulla rakennetussa kerrostalossa. Tuntuu että täällä kuuluu kaikki äänet naapurista läpi. Normaali puhe, nenän niisto, musiikin kuuntelu, tv:n katselu, kusen lorotus... Ja itteäni on alkanut hävettämään ja ahdistamaan se, millasta musiikkia mie kuuntelen tai kun käyn kakalla ja pissalla, niin ne äänet. Kun kuuluu lorotusta ja kakkapökäleet tippuu pönttöön. Muutenkin tuntuu, että kuuntelen hyvin omituista musiikkia, kelaan tietyt kohdat läpi uudelleen ja uudelleen, naureskelen yksinäni, puhun yksinäni... Mun naapureissa asuu yksi ulkomaalainen nuori nainen ja toisella puolella nuori suomalainen pariskunta. Se pariskunta on kahtonu mua ainakin joskus tosi oudosti tai se nainen, pitävät varmaan vähän pöpinä kun oon aina kotona ja yksinäni, kun ei paljon ystäviä oo ja kun mulla on outoja tapoja... Mutta eipä nekään paljoa missään käy. Sitten asun vilkkaan tien ja baarin yläpuolella, mun ikkuna on suoraan sinne päin, mietin uskallanko vapaasti alasti esim. kotona liikkua tai kehtaanko...

En tiedä mitä mun pitäis enää tehdä!

Jokainen kolaus, (astioiden kolistelukin) kuuluu naapurista läpi... :(

Olen ahdistunut ja jännittynyt.

Yhteistyössä