miten muiden lääkkeellinen keskenmeno on mennyt?

kuinka kauan oli vuotoja? kuinka kauan RUNSAS vuoto kesti? millaiset oli kivut? miten se meni ylipäätään.

minulla oli viikkoja 7 mutta alkio on kuollut.tänään otettuani lääkitykset alkoi nopeasti vuoto ja tuli piakkoin TODELLA suuria verisiä "klönttejä" ulos jota piti väkisin"pusertaa" ulos et ne tuli.mitä ne sit olikaan niin kipeää teki vatsassa ja paljon.sieltä tuli todella paljon tuollaista.ja paperi oli täynnä hyytymiä.

eli kuinka kauan tässä on odotettavissa yleensä runsasta vuotoa? haluisin päästä liikenteeseen mutta kun vuodot on niin rajut etten uskalla mitään oikein tehdä.

kertokaa kokemuksemme miten teillä on mennyt lääkkeellinen keskenmeno, etenkin kuinka kauan vuodot kestäneet ja paljon runsaat vuodot kesti.sen etenkin haluan tietää.en jaksa runsasta vuotoa mitään kahta viikkoa :/ en tosiaankaan.... :(

jos sais tietoa teiltä saman ikävän asian kokeneilta...olisin kiitollinen.
 
Pahoittelut menetyksestäsi :hug:

Mulla runsasta vuotoa oli noin kuuden tunnin ajan ja yöunien jälkeen vuoto oli verrattavissa normaaliin kuukautisvuotoon, jota kesti pari päivää.
Niukkaa vuotoa (pärjäsi pikkuhousunsuojalla) oli komisen viikoa.
 
Mulla takana 2 lääkkeellistä tyhjennystä, molemmat rv12 ja sikiön kasvu loppunut rv10+. Vuodon määrä voi myös riippua raskauden kestosta, eli jos tulee varhain niin sitä raskausmateriaalia on vähemmän ja kaikilla ei mitään älyttömän runsaita vuotoja edes tule. Itsellä ensimmäinen tyhjennys sujui niin että sain Mifegynen tiistaina ja tyhjennysvuoto alkoi keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Torstaina sain sitten vielä osastolla cytotecit ja silloin alkoi vuoto runsastua vaikka hyytymiä oli tullut jo aikaisemmin. Runsasta vuotoa kesti cytojen ottamisen jälkeen n.3h ja sitten alkoi hiipumaan. Jälkivuotoa kesti ehkä n. 2vko mutta se oli sitten jo niukempaa kuin kuukautisvuoto. Toinen tyhjennys meni niin että sain Mifegynen keskiviikkona ja raju tyhjennysvuoto alkoi jo saman vuorokauden puolella. Seuraavan yön supistelin kipeästi useamman tunnin ja seuraavana päivänä alkoi vuoto jo tyrehtyä. menin vielä perjantaina osastolle saamaan cytotecit mutta kohtu oli jo siinä määrin tyhjentynyt että ei ne kovinkaan kummosia vuotoja enää aikaan saanut. Jälkivuotoa kesti 2-3vko ja jälleen se oli semmosta niukkaa kuukautisvuotoa määrältään. Vuodon kesto ja määrä riippuu miten tehokkaasti se kohtu lähtee tyhjenemään, joillakin tyhjenee hitaasti ja vuotoa kestää ja kestää. Toisilla kuten esim. minulla vuodot on ollut tehokkaita ja kestäneet runsaana vai lyhyen hetken.
 

Yhteistyössä