Miten monet jaksaa huutaa tällaisia hintavarauskohteita (Huutislinkki)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan ihmettelen

Vieras
http://huuto.net/kohteet/kesaa-kohti-tytolle-98-100-cm-reimatec-bamse-kappahl/131322434

Siis kun huutajia on jo vaikka kuinka paljon, ja silti ei hintavaraus ole vieläkään ylittynyt? Minä en viitsisi tällaista huutaa, mutta näemmä moni viitsii.

Pitäisköhän ruveta itsekin harrastamaan hintavarauksia?

Kyllähän hyväkuntoinen haalari+villa-asu+fleecepuku yksistään on ihan arvokas pakkaus, joten ymmärrän kyllä hintavarauksen. Vaatteet sen jälkeen on aika tusinaa.

Mutta joo - 15e alkupanos, euron korotus, niin eihän siinä ole mitään järkeä ihmisiä noin paljon "juoksuttaa". Yrittänyt varmaan herättää huomiota, mutta yhtälö ei oo mitenkään toimiva.

joku tahtoo rahastaa... eihän siinä mitään muuta... ja pitää muistaa että jos hv ei ylity ei tarvitse tuoteta ostaa jos et kuitenkaan halua... neuvottelu mahdollisuus kuitenkin aina on

ärsyttää ne sellaset kohteet, esim rattaat/vaunut joista tietää että ovat vähän arvokkaampia, niin jos niissä on lähtöhinta 0e ja korotus 1e, ja hintavaraus. en tiedä mikä idea niissä oikeen on. vaatii noin 300 huutoa että hv:n lähelle päästään.

En huuda ollenkaan hintavarauskohteita ja myyjänä olen huomannut, että tuotteet menevät paremmin kaupaksi ilman sitä ja vielä hyvällä hinnalla :D Reilulla huutokauppameiningillä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en käytä hintavarausta, mutta jos näyttää että menee liian halvalla, teen niinkuin muutkin eli nostan miehen tunnuksilla ylöspäin.

Ai, no en minä esim. ole koskaan noin tehnyt, eikä miehellä sen puoleen ole huutistunnuksiakaan. Myyn sillä hinnalla millä lähtee ja laitan lähtöhinnan niin, että ei harmita. Tosin niillä käytetyillä pienillä vaatteilla ei kuitenkaan tee enää mitään, joten kotonahan niiden arvo on vain 0 e.

Muakin ärsyttää ihmiset, jotka eivät tunnu osaavan hinnoitella tuotteitaan, en ymmärrä koko hintavarausta.

Pääsääntöisest en huuda jos on hv - joskus tehnyt poikkeuksen. Sen sijaan en milloinkaan vastaa myyjän kalasteluihin huudon päättymisen jälkeen jos hv ei ylittynyt. Opetelkoon hinnoittelemaan tuotteensa oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en käytä hintavarausta, mutta jos näyttää että menee liian halvalla, teen niinkuin muutkin eli nostan miehen tunnuksilla ylöspäin.

Ai, no en minä esim. ole koskaan noin tehnyt, eikä miehellä sen puoleen ole huutistunnuksiakaan. Myyn sillä hinnalla millä lähtee ja laitan lähtöhinnan niin, että ei harmita. Tosin niillä käytetyillä pienillä vaatteilla ei kuitenkaan tee enää mitään, joten kotonahan niiden arvo on vain 0 e.

No kuka nyt euron riepua viittis itt lähtee korottelemaan, puhun nyt ihan eri hintaluokan rievuista.

laitahan kehiin omasi, UUDENVEROINEN ILMAN HINTAVARAUSTA, korotus vaikka 20 snt.. katsotaan meneekö

Alkuperäinen kirjoittaja kunhan ihmettelen:
http://huuto.net/kohteet/kesaa-kohti-tytolle-98-100-cm-reimatec-bamse-kappahl/131322434

Siis kun huutajia on jo vaikka kuinka paljon, ja silti ei hintavaraus ole vieläkään ylittynyt? Minä en viitsisi tällaista huutaa, mutta näemmä moni viitsii.

Mulla on tällä hetkellä huudettavana mm. Meandin plyysihaalari, lähtöhinta 1e ja korotus 1e, niin vaan on haalaristakin huudettu 21e. Ja ei hintavarauksia...

Alkuperäinen kirjoittaja huutaja:
laitahan kehiin omasi, UUDENVEROINEN ILMAN HINTAVARAUSTA, korotus vaikka 20 snt.. katsotaan meneekö

En nyt ihan ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja huutaja:

minä ainakin olen laittanut UUTTA vaatetta myyntiin, korotus 0,50? ja lähtö 0? ja niistä vaatteista maksettuu enemmän kuin maksaisi uusi Lindexillä:)

Tuossa paketissa näyttäisi nyt olevan reilu 40 vaatetta. Joten tällähetkellä aika pilkkahintaan menossa/vaate.
Tiedä sitten mikä se hintavaraus on.

Henkilökohtaisesti mua ei haittaa mitkään hintavaraukset kunhan on hyvää vaatetta ja hinta ei ole oikeasti kohtuuton.
Tuostakin paketista voisi maksaa n70e postikuluineen niin jäisi vielä aika halvaksi/vaate.

kuinka kalliiksi hinnoittelette tuollaisen haalarin? siis paljonko olette valmiita maksamaan siitä? itse varmaan olen sikapihi, mutta en maksaisi tuosta kuin 10? korkeintaan.
Enkä sen enempää pyytäisikään. Meilläkin on useampi tuon kuntoinen reimatecin puku, olen jo pidempään suunnitellut rahtaavani ne kirpparille, mutten ole saanut aikaiseksi.

Yhteistyössä