Elikäs...meidän neiti on nyt 7,5kk ja yhä vaan näihin päiviin asti nukkunut tyytyväisenä yhdet päikkärit ulkona. Noh...nyt viimeaikoina se on saanut kauheita itkukohtauksia, kun vien ulos nukkumaan. En saisi poistua näköpiiristä ja koko ajan pitäisi hytkyttää vaunuja (tätä ei oo ennen kaivannu). Jos itkut ei lopu millään, niin oon vieny omaan sänkyyn, jonne tyytyväisenä nukahtaa.
Sitä tässä lähinnä pohdin, että vierottaako lapset itse itsensä ulkona nukkumiselta...? :ashamed: Vai onkohan nyt vaan joku eroahdistuskausi aluillaan? Sängyssään tosin elää omaa elämäänsä...syöksyilee pitkin nurkkia ja kekkaloi siellä muutenkin jonkin aikaa ennen kuin nukahtaa, vaunuissahan tämä ei onneksi onnistu...
Sitä tässä lähinnä pohdin, että vierottaako lapset itse itsensä ulkona nukkumiselta...? :ashamed: Vai onkohan nyt vaan joku eroahdistuskausi aluillaan? Sängyssään tosin elää omaa elämäänsä...syöksyilee pitkin nurkkia ja kekkaloi siellä muutenkin jonkin aikaa ennen kuin nukahtaa, vaunuissahan tämä ei onneksi onnistu...