Miten / Millä?

Miten / Millä te palkitsette itsenne, kun olette saavuttaneet vaikka jonkun välietapin painonpudotuksessanne?

Itse oon tässä miettinyt omalle kohdalle, että miten palkitsen itseni. Ensimmäinen välietappini olisi, kun vaaka näyttää 60 kg (nyt 65.5kg). Pitää miettiä, kun ei ole tarkemmin kerennyt miettimään. Luultavasti tuolloin mahtuisi pienempiä vaatteitakin, jos tuon saavutan joskus.

No mä oon ajatellu et kun koht tulee toi 10% pudotus vastaan ni silloin teen hyvää ruokaa ja käseken appivanhemmatkin syömään ja sit vois ostaa itelle jotain kivaa, vaiks jonkun painonvartijoiden keittokirjan =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 18:06 Muumikki kirjoitti:
No mä oon ajatellu et kun koht tulee toi 10% pudotus vastaan ni silloin teen hyvää ruokaa ja käseken appivanhemmatkin syömään ja sit vois ostaa itelle jotain kivaa, vaiks jonkun painonvartijoiden keittokirjan =)
Tuossaha ois ideaa! Itse ajattelin palkita ihteni jollain ihanalla herkulla ja hyvällä kirjalla tai käsityöllä.

Mä en palkitse itseäni ruualla, koska pidän sillointällöin herkkupäiviä muutenkin. Enkä vaatteilla ennenkuin olen ihannemitoissani! Nehän menis sit hukkaan kun jäis suuriksi.. ;) Sen sijaan olen päättänyt ostaa jotkut ihanat kengät kun seuraavat 5kg on lähtenyt, ja seuraavaksi on sitten kampaajan vuoro...

Kun vaaka näyttää joskus 60 kg (nyt 65,8kg), niin minä ostan itselleni jonkun ristipistotyön tai sitten jonkun dvd:n. Sitä on näin hankala ruveta miettii.. Kun ei sitä tiedä saako sitä painoa pudotettua kuinka hyvin.
Lauantaista on kyl pudonnu jo 2 kg, joten jospa se pikku hiljaa lähtis.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 12:15 Red Dragon kirjoitti:
Kun vaaka näyttää joskus 60 kg (nyt 65,8kg), niin minä ostan itselleni jonkun ristipistotyön tai sitten jonkun dvd:n. Sitä on näin hankala ruveta miettii.. Kun ei sitä tiedä saako sitä painoa pudotettua kuinka hyvin.
tykkäätkö sinäkin tehdä käsitöitä?? Mä oon täl hetkel koukussa puikkoihin :D
muutama työ tos ku pitäis tehdä valmiiks ja ristipistoi oon kans aatellu ruveta tekee ku saa noi muut ensin tehtyy

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2006 klo 13:39 Muumikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 12:15 Red Dragon kirjoitti:
tykkäätkö sinäkin tehdä käsitöitä?? Mä oon täl hetkel koukussa puikkoihin :D
muutama työ tos ku pitäis tehdä valmiiks ja ristipistoi oon kans aatellu ruveta tekee ku saa noi muut ensin tehtyy
Mie oon käsityö-friikki. Ristipistotyöt tekisi mieli aloittaa, koska se ois mukavaa ajanvietettä. Vaikkakin mulla meinaa välil mennä sillee jännästi ne langat... Ja virkkaaminen on mun juttu =)

Yhteistyössä