miten miehesi reagoisi (kuviteltu tilanne peiton alla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on aina noin. Tai no yleensä nukun alasti, mutta suihkunraikkaana hyvältä tuoksuvana ja sheivattuna aina... Joten miehelle ei mitään uutta, se joko käy kiinni tai minä käyn kiinni tai jos ollaan väsyneitä niin kumpikaan ei käy kiinni ja mennään unten maille :)

Nukun aina alasti, korkeintaan pikkuhousut jalassa. Sillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, en vain voi sietää yöpukuja. Jos meillä on vieraita, siedän yöllä t- paidan (juuri ja juuri). Lapset nukkuvat lahkeellisissa yöasuissa, koska haluavat, nuorin haluaa välttämättä jopa sukat. En muista nukuinko lapsenakaan yöpuvussa. Olen aina kokenut varsinkin pitkät yöpuvut tosi ahdistavina.

Alkuperäinen kirjoittaja mä en tarkenis:
Tää ei ole vittuilua vaan uteliaisuutta, te ketkä nukutte alasti, nukkuuko teidän lapsetkin?

Eivät nuku. Jos haluaisivat niin tehdä, niin tuskin kuitenkaan pistettäisiin vastaan. Laittavat oma-aloitteisesti vähintään alushousut yöksi.

Siis jos olisin alasti tai pelkissä pikkareissa, se pitäisi sitä niin normaalina ettei edes varmaan mitenkään erityisesti huomaisi. Jos taas olisin suihkutellut yötä varten hajuvettä, se todennäköisesti alkaisi epäillä mun mielenterveyttäni.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis jos olisin alasti tai pelkissä pikkareissa, se pitäisi sitä niin normaalina ettei edes varmaan mitenkään erityisesti huomaisi. Jos taas olisin suihkutellut yötä varten hajuvettä, se todennäköisesti alkaisi epäillä mun mielenterveyttäni.

Mä olen pari kertaa laittanut yöksi hajuvettä, ja nähnyt (sen ansiosta?) tavallista mielenkiintoisempia unia. Ehkäpä voisi vielä hankkia muutaman lisää eri hajuisia ja kokeilla millaisia unia milläkin tulee. :whistle: Mut mä pelkään, että joku saattaa haistaa hajuveden seuraavana päivänä. Siinä voisi leimautua vähän tätimäiseksi... :snotty:

No mä kerran vedin jalkaani stringit olevinaan sexyt ja kylpytakki päällä hiippailin sillosen avokin eteen ja selin siihen sit laskin kylpytakin alas. Se tuumas vaan voi herra jumala ja jatko lukemistaan..... :laugh: :laugh: :laugh: Siltä puuttu huumorintaju kokonaan... :whistle:

Yhteistyössä