miten miehenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
valmistautuu töihin lähtöön? Laittautuuko muiden miehet kun lähtevät töihin?
Mun mies laittaa melkeimpä joka kerta hiuksiaan tosi kauan! Hirveät määrät hiuslakkaa ja tänä aamuna hiusvahaa tunki varmaan puol purkillista? Sitten kun huomautin tästä vähän epäilevään sävyyn hänelle niin het meni pois pesemään vahat ja lähti töihin hiuksiaan laittamatta... En sitten tiiä et oonko turhan epäileväinen mut välillä tulee mieleen et mitä siellä töissä on meneillään :/ Tulee välillä jopa tunnin liian myöhään töistä!
Luulen että nää mun epäilykset johtuu siitä, että mies joskus meidän seurustelun alkuvaiheessa kertoi että on luultavasti hieman ihastunut johonkin vastakkaisessa paikassa työskentelevään naiseen. että häntä aina tuijottelee siellä eikä voi asialle mitään. Mutta sanoi kuitenkin että ei oo koskaan ees puhunut sille tyypille.. tiedä häntä sit... olenko vainoharhainen???????

Mun mies käy kusella, pesee kädet, huuhtaisee naaman (hampaiden pesusta nalkutan jatkuvasti, ehkä noin joka toinen aamu muistaa), vetää deukkaa kainaloon ja pukeutuu. Syö aamupalan jos ehtii, on niin aamu-uninen että läheskään aina ei. Vetää kengät jalkaan ja lähtee.

Keikoille lähtiessä ajaa parran, laittaa hajustetta ja jopa laittaa tukkansakin.

Kun tavattiin mies silitti joka ikinen aamu puhtaat vaatteet boksereita myöden. Pisti hiuksiaan, föönasi jne....

Nykyään se nousee ylös, suihku, kledjut päälle (mitä nyt tyyliin sattuu löytyy), aamupala, koirat pihalle ja töihin. Hiuksiin jotka päässeet kasvaa mittoihin uusiin se laittaa vähän muotovaahtoa. (koklasin muuten yks ilta ja sille saa jo ponnarin!!!) Haa haa, ja se kun on AINA ollut sitä mieltä että miehellä pitää olla siisti ns miestukka.

Laittautuu yleensä, etenkin jos on salin puolella. Käy suihkussa, laittaa hiukset, ajaa parran jne. käyttää hiusgeeliä ja hiuslakkaa. Jos on keittiön puolella niin ei välttämättä niin tarkasti laittaudu.

Miksi mies ei saisi laittautua, laittautuuhan monet naisetkin, meni ne sit töihin, kauppaan tai koirankusetuslenkille.

Lähtee aikalailla suorin vartaloin kerien matkaan :). Ei kyllä puleeraa itseään, lyhyt hiusmalli on oivallinen. Toki ihan perusjutut suorittaa ennen lähtöään eli pesee kasvot ja hampaat yms. - ja sitten tielle.

Laittaa puuron mikroon ja kahvin tippumaan. Käy vessassa. Syö. Pesee naaman ja hampaat. Vetää työkamppeet päälle ja lähtee. Työvaatteina Dimexin housut ja takki, lippis ja turvakengät.

Perusjutut vaan; vessa, tukka (harjaa ja vähä silottaa ), parta, vaatteet, kahvi, avaimet tai aurinkolasit hukassa, autoon.
Jos jaksaa, muistaa, petaa sängyn. Katsoo kissoja. Etsii siilin kaappinsa.

Samalla yleensä etsii lasten kamoja ja jäkättää niitä "vauhtiin" jos esim vie ne kouluun.

Käy suihkussa, pesee hampaat, pukee päälle ja lähtee. Välillä tuntuu ettei se peiliin edes kato ja heitän läppää että joskus yöllä piirrän sille viikset eikä se edes huomaa sitä.

Vetää vaatteet päälle, laittaa lippiksen päähän, ottaa tupakat, sytkän kotiavaimet ja autonavaimet taskuun. Hakee eväät kaapista ja antaa pusun mulle ja tyttärelle ja lähtee :).

Ajaa parran, käy suihkussa, pesee hampaat ja sukii hiuksensa ojennukseen, sekä laittaa dödön.
Työvaatteina: suorat housut, kauluspaita, kraka ja työtakki.
Reppu selkään ja menoksi. =)

Käy nopeasti suihkussa, laittaa hiukset ponnarille ja laittaa ekat kaapista käteen sattuvat vähääkään toisiinsa sopivat vaatteet. Ei siis "laittaudu" mitenkään.

partavesi ja viisivaha.. saattaa ksysästä vaatteistaan "voiko näin mennä, tänään tällainen ja tällainen tapaaminen/työmeno" tms. tais it kysyy ihan suoraan mitä laittaa päällensä kun on sitä tai tätä työpaikalla ohjelmassa.

Yhteistyössä