Miten miehenne kannustavat?

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Entä antavatko positiivista palautetta?

Olen nyt tammikuusta laihtunut n.25 kg ja mieheni ei ole kommentoinut mitenkään =( Onneksi muilta olen tsemppausta ja palautetta saanut =)

Toki kantaa vastuuta lapsista ja kodista aiempaa enemmän, kun omat menoni ovat lisääntyneet, joten kannustaa niin. Ja kun kerron punnituspäivänä uuden lukeman, sanoo "onneks olkoon". Mutta koskaan ryhmätapaamisen jälkeen ei itse kysy, miten mennyt tai muutenkaan mitenkään asiaa noteeraa =(

Ei kyllä muutenkaan puhele, mikä ajoittain mua suuresti ärsyttää. Mutta tämä sellainen muutos ja urakka, et sitä positiivista palautetta vaan kaipais häneltäkin...

Onnea hienon laihdutusurakan johdosta :hug: :flower: .
Meillä ei juuri mitenkään,tarkemmin sanottuna ollenkaan :o .
aamunki kitis ja naris sekä nalkutti ennenku läks tulevan työnantajansa puheille...

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Entä antavatko positiivista palautetta?

Olen nyt tammikuusta laihtunut n.25 kg ja mieheni ei ole kommentoinut mitenkään =( Onneksi muilta olen tsemppausta ja palautetta saanut =)

Toki kantaa vastuuta lapsista ja kodista aiempaa enemmän, kun omat menoni ovat lisääntyneet, joten kannustaa niin. Ja kun kerron punnituspäivänä uuden lukeman, sanoo "onneks olkoon". Mutta koskaan ryhmätapaamisen jälkeen ei itse kysy, miten mennyt tai muutenkaan mitenkään asiaa noteeraa =(

Ei kyllä muutenkaan puhele, mikä ajoittain mua suuresti ärsyttää. Mutta tämä sellainen muutos ja urakka, et sitä positiivista palautetta vaan kaipais häneltäkin...

On sulla kyllä paska mies.. vai oisko niin ettei sulle mikään riitä!?

Onnea hienosta saavutuksesta!!

Mun mies ehdottelee mulle aika usein, että voisin ottaa "omaa aikaa" ja käydä vaikka jumpassa. Kerran viikossa käyn säännöllisesti jumpassa ja tuolloin mies tietysti on lasten kanssa.

Nyt olen 2kg laihtunut ja ehkä aavistuksen kiinteytynyt jostain, kun mies tuossa joku aika sitten ihan yhtäkkiä yllättäin sanoi, että mun on vatsani pienentynyt :) ite en ollut huomannut lainkaan.

Koulujutuissa kannustus on hitusen heikompaa, tosin niitäkin saan tehdä rauhassa niin ettei lapset häiritse.

Onnea hienosta tuloksesta! Aivan upea suoritus!

Mun mies ei kehu, ei kiitä ainakaan minua. Ei se myöskään halaa, suukkottele, silittele, kosketa eikä enää halua edes seksiä. Aika lopun alkua taitaa olla täällä. Enkä jaksa enää itsekään.. :/

Onneksi olkoon, valtava saavutus! :hug: Ei munkaan mies osaa mitenkään erityisemmin kannustaa, synnytyksessäkin piti suunsa tiukasti supussa :D Muuten aivan ihana ja tekee paljon kotona ja hoitaa yksin lasta. Keskustelutaidon se oppi seurustelun ensimmäisten vuosien aikana ja keskustellaan nykyään usein ja kaikesta. Ei kuitenkaan liikaa :x Positiivistä palautetta saan joskus harvoin, mutta tärkeintä on se, että huumori kukkii ja arki sujuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Mun mies ei kehu, ei kiitä ainakaan minua. Ei se myöskään halaa, suukkottele, silittele, kosketa eikä enää halua edes seksiä. Aika lopun alkua taitaa olla täällä. Enkä jaksa enää itsekään.. :/

jälleen löytyi ketjuun yks sääliä hakeva. mistä näitä riittää joka ketjuun oli asia mikä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja no jätä se sika sitten!:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:

jälleen löytyi ketjuun yks sääliä hakeva. mistä näitä riittää joka ketjuun oli asia mikä tahansa.

Ja mistä teitä vittuilijoita sikiääkin jokajalle?

Alkuperäinen kirjoittaja FiCaro:
Onneksi olkoon, valtava saavutus! :hug: Ei munkaan mies osaa mitenkään erityisemmin kannustaa, synnytyksessäkin piti suunsa tiukasti supussa :D Muuten aivan ihana ja tekee paljon kotona ja hoitaa yksin lasta. Keskustelutaidon se oppi seurustelun ensimmäisten vuosien aikana ja keskustellaan nykyään usein ja kaikesta. Ei kuitenkaan liikaa :x Positiivistä palautetta saan joskus harvoin, mutta tärkeintä on se, että huumori kukkii ja arki sujuu.

Miehet (ainakin jotkut) ovat katso niin viisaita, että tajuavat pitää suunsa kiinni tietyissä tilanteissa, joissa nainen pahoittaa mielensä sanoi mies mitä tahansa :) Tästäkin tosin jotkut naiset ottavat sitten herneet nenäänsä, ehkä sen takia kun eivät päässeet muuten moittimaan miestä sanomisensa vuoksi.

Wau, hieno pudotus! :D

Repesin ihan täysin kun luin otsikon...kosketti niin. :D Mieheni motivoi minua huutamalla ja tiuskimalla. Olen nyt laihduttanut 10kg ja rapiat, ja mies on kommentoinut asiaa näin: "Peräs on pienentyny." ja "Sun pitäs LIIKKUU!!!" joista jälkimmäinen samana päivänä kuin zumbatunti.

Nyt on asiasta keskusteltu pitkät pätkät. Olen aina kannustanut häntä niin sanoilla kuin teoillakin, mutta hänen kannustamisensa on ollut lähinnä puutteiden/epäkohtien osoittaminen. Mies on alkanut vähän pehmeämmin sanella "motivointipuheitaan" ja ymmärtänyt, että minua ei saada tekemään asioita yhtä tehokkaasti ja mielekkäästi tiuskimalla kuin nätisti sanomalla. Ja tuo pyrstön pienentymisen kommentointi oli jo iso juttu. Samoin tässä eräs päivä kun kehaisi reippaaksi ja halasi pitkään kun olin tehnyt hyvää ruokaa ja saavuin juuri pikahikilenkiltä. Ihmeiden aika ei ole ohi!

Alkuperäinen kirjoittaja FiCaro:

Munkin pitäis opetella vissiin aatteleen noin :ashamed:

Olen xtravaganza ryhmässä..

Yhteistyössä