Miten miehen puolen sukuun välit eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh-äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä onneksi päinvastoin. Exän äiti totes vaan ettei eron tarvi meidän välleihin vaikuttaa, eihän me erota =) Edelleen puhutaan pitkiä puheluita ja ex-anoppi tulee meille yökylään. Appiukolla meni hetki sulattaa asiaa mut nyt sekin ihan ok. Mut me erottiin exän kaa hyvissä väleissä muutenki...

Valitettavasti ex-miehen suku katkaisi välit minuun kokonaan, vaikka ex-miehen kanssa ollaan oltu koko ajan hyvissä väleissä. Tyttären kummitäti, exän serkku, on käynyt tytön syntymäpäivillä kerran viiden vuoden aikana, muut eivät koskaan, vaikka on kutsuttu. Ex-anoppi ei ikinä tule lasten syntymäpäiville, koulun juhliin yms. Lapsille tilanne on ikävä. Itse luulin, että aikuiset ihmiset voivat eronkin jälkeen käyttäytyä sivistyneesti lasten takia, mutta olin väärässä...Ex-miehen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 22:34 Army kirjoitti:
meillä onneksi päinvastoin. Exän äiti totes vaan ettei eron tarvi meidän välleihin vaikuttaa, eihän me erota =) Edelleen puhutaan pitkiä puheluita ja ex-anoppi tulee meille yökylään. Appiukolla meni hetki sulattaa asiaa mut nyt sekin ihan ok. Mut me erottiin exän kaa hyvissä väleissä muutenki...

Vähän samalla lailla. Mummiin ja vaariin ollaa yhteyksissä. Käyvät täällä kylässä ja me siellä. Poika useammin kuin minä. Jutellaan puhelimessa ja osallistuvat pojan elämään.

Eli ei oikeastaan paljoa, jos olisemme yhdessä exän kanssa näkisimme hänen puoleisiaan mummeja ja ukkeja useammin.

meillä miehen miltei koko suku oli mua ja meidän liittoa vastaan jo alku taipaleella.Ei annettu sen häiritä kovin mut nyt eron jälkeen huomasin miten helppoa on elää kun ei tarvitse miellyttää toisen sukua koko ajan... elikkä ainut joka on ollu ex-miehen puollta yhteydessä minuun ja lapseen on ollu ex- miehen isän naisystävä ja onnitteli valinnasta eli erosta.

Kuumimmat

Yhteistyössä