Miten miehelle vois vihjata kosinnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa. No musta voi nyt ihan yleensä ottaen puhella tulevaisuudenhaaveista yms. Riippuen tietty suhteen kestosta ja laadusta, mut kyllähän se yleensä melko pian tulee ilmi haluaako mies ylipäätään naimisiin vai ei. Jos haluaa ja mies tietää et olet itsekin halukas naimisiin niin sit ei muuta kun puhumaan kovasti ties mistä kummin kaiman häistä, kattelee miehen nähden häähömppäohjelmia ja huokailemaan kuuluvasti unohtamatta toki liikutuksen kyyneleitä ja toivomaan et mies tajuis jotain. Tuskin, mut aina kannattaa yrittää ;). En mä kyl tiedä, ei kai siin voi ku ootella.

[QUOTE="...";25944203]Voi vittu, avaa suusi ja sano, että haluat naimisiin. Millä vuosituhannella te oikein elätte???[/QUOTE]

:D Peesi tälle!

Valitettavasti ei taida oikein nuo vihjailut upota miehiin (ainakaan omasta kokemuksesta...)

Ala vihjailemaan jotenkin, että olisihan se ihanaa olla naimisissa yms.. Katsele vähän miehesi reaktiota ja siitä riippuen ota asia silloin tällöin kauttarantain puheeksi. Eiköhän se mies jossain vaiheessa ymmärrä yskän ja mikäli itsekin on siihen valmis, niin eiköhän se kosinta sieltä tule. Mun ei onneksi tarvinnut paljoa vihjailla, mies kun itse oli meistä se joka ensimmäisenä alkoi puhumaan avioliitosta. Ja aika pian se kosinta sitten tuli ja minä olin maailman onnellisin tuleva morsian. <3

Vihjailla nyt voi lukemattomin tavoin. Mitään hyötyä siitä vihjailusta ei luultavasti ole. Vihjailemalla ei saa muuta kuin itselleen pahan mielen, kun on pari vuotta vihjaillut ja muhitellut asiaa mielessään ja mies ei saa mahdollista kypsytellä ajatusta samalla. Sitten kahden vuoden kohdalla miehelle ei vieläkään ole tullut koko asia mieleen ja itse on jo täysin kypsä pohtimaan asiaa yksin.

Ei vihjailua, vaan puhetta, keskustelua, oma-aloitteisuutta. Ei myöskään painostusta.

[QUOTE="...";25944203]Voi vittu, avaa suusi ja sano, että haluat naimisiin. Millä vuosituhannella te oikein elätte???[/QUOTE]

No en minäkään halua kosia itse, vaikka kaikessa muussa tasa-arvoa kannatankin. Kyllä se on miehen tehtävä polvistua mun eteeni, eikä mun. :)

No, meillä minä olen sanonut suoraan ja kymmeniä kertoja. Eipä ole auttanut. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. Onhan se aika nöyryyttävää, että toisella on tommonen asenne.
Mut eipä tää ole onnea ollutkaan enää vuosiin, lähtöä teen.

No, meillä minä olen sanonut suoraan ja kymmeniä kertoja. Eipä ole auttanut. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. Onhan se aika nöyryyttävää, että toisella on tommonen asenne.
Mut eipä tää ole onnea ollutkaan enää vuosiin, lähtöä teen.

Eli hyvä vain, ettei ole tullut kosintaa. Avioliitto ei korjaa huonoa suhdetta ja onpahan edes hiukan helpompaa erota. Onnea parempaan tulevaisuuteen.

Yhteistyössä