Miten merkitsen ansioluetteloon sijaisuudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos ja kumarrus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos ja kumarrus

Vieras
Olen siis opiskelija ja teen satunnaisia sijaisuuksia pariin paikkaan. Miten merkitsen ne ansioluetteloon?
Millainen on hyvä ansioluettelo? Tallennan sen tulevaisuutta varten koneelle.

Laita ne molemmat omaksi osaksi siihen että xxx-paikassa sijaisuuksia ajalla xx-xx tai näin minä oon tehny laittanu siis työpaikat omiksi osioikseen.
Hyvä cv on ytimekäs ei liirumlaarumia, sun esittely opiskelut, työt harrastukset jotka voi hyväksi lukea ammattitaidossa esim. ea-kurssi, partiotoiminta, luottamustoimet :)

Ne on määräaikaisia työsuhteita. Ihan sama sanotko, että ne on sijaisuuksia, kyllä sen nyt jokainen tajuaa. Joten yhtä hyvin voit sanoa, että ne on sijaisuuksia. En tajua, mitä väliä sillä on. Tai siis luuletko todella, että siinä voi olla jotain epäselvyyttä? Vakituinen työ kestää yleensä vuosia. Sijaisuudet on lyhyempiä. Sen siis näkee kilometrien päästä.

Ne on määräaikaisia työsuhteita. Ihan sama sanotko, että ne on sijaisuuksia, kyllä sen nyt jokainen tajuaa. Joten yhtä hyvin voit sanoa, että ne on sijaisuuksia. En tajua, mitä väliä sillä on. Tai siis luuletko todella, että siinä voi olla jotain epäselvyyttä? Vakituinen työ kestää yleensä vuosia. Sijaisuudet on lyhyempiä. Sen siis näkee kilometrien päästä.

No enkö olekkin sanomassa että työkokemuksena sijaisuudet paikassa xxxx ja xxxxx. Enhän mä nyt niitä poiskaan jätä tai luulevat etti ole mitään kokemusta.

Tarkoitin nyt että laitanko dementiakoti xxxxxxx alkaen v. 2010 vai miten?

Yhteistyössä