=), miten menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mulla kaikki hyvin, jo koko vko sain nukuttua hyvin ja mieliala ihan eri, ei edes masentaa. Kyllä loma on välillä kiva ota, tänään taas ilta työt alkaa....
Haluan jo talvi, koska silloin mulla 2vkoa kaikista töistä lomat ja matkat:xmas:, vaikka kylmästä en tykkää mut odotan sen kuitenkin innolla

Mulla on ainakin huono päivä. Ei edes kylläkään ole mitään syytä siihen mutta ärsyttää silti kaikki... Saattaa johtua siitä, että stressaa kun tänään tulee tieto saanko yhden työn johon hain.

Mulla on ainakin huono päivä. Ei edes kylläkään ole mitään syytä siihen mutta ärsyttää silti kaikki... Saattaa johtua siitä, että stressaa kun tänään tulee tieto saanko yhden työn johon hain.

mullakin on stressi yks stressi aihe jos kun mietin niin tuntu heitän Bangokiin joku pommi, koska mua hiúijattiin talauksen kanssa, enkä tiedä saanko rahaa takas, mut koska en voi mitään, niin yritän unohda, mies lupasi hoita sen asian.

Mikä työ olet hakenut?:)

mullakin on stressi yks stressi aihe jos kun mietin niin tuntu heitän Bangokiin joku pommi, koska mua hiúijattiin talauksen kanssa, enkä tiedä saanko rahaa takas, mut koska en voi mitään, niin yritän unohda, mies lupasi hoita sen asian.

Mikä työ olet hakenut?:)
Ihan siivoojan hommaa vaan. Haluan olla päivisin kotona lasten kanssa ja ei oikein ole muita iltätöitä kuin siivoojan tai puhelinmyyjän työ. :)

Ei musta taida olla sellaiseen, ei uskallus riitä. :D

älä, se on helppoa. mä itsekin mietin täällä, mikä firman mä haluan vielä lisää tulevaisuudessa, en oikestaan tiedä, mut mielessä vaikka mitä pyöri, siivousfirman kans ajatellut, mut turussa niitä on aika monta, pitää olla joku extra firma että joku olis reagoinut, vaikka siivous poliisi joka toimi 24/7

[QUOTE="vieras";22044126]Aika heikoilla kantimilla sun firmasi sitten on![/QUOTE]

se ei koske, mun firma millä tavalla, koska ei ollut firman tuotteet, mä en vaatteita ikinä kiinasta tai jostain sieltä päin tilaa

[QUOTE="vieras";22044216]Miksi sitten täällä kerroit, että tuotteet olivat uuteen kauppaasi? Ihme valheita sitten kertoilet :)

Mutta samapa tuo![/QUOTE]

tämä mun nykyinen kauppa ei ole mikään uusi vaan vanha 1,5vuotta jo

Yhteistyössä