just..
oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?
Oletteko mies vai nainen?oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?
Etsi kehostasi sellainen kohta missä kädenliike tuntuu tekevän namia, jatka sitä niin kauan että tunnet värähtelyn siirtyvän koko kroppaasi, miehillä se näkyy myös kämmenellä joskus jokusen metrin päässäkin, nainen liitää ja liitää ja liitää ... uhh, olen puhkunut !oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?
Oletteko mies vai nainen?
Hienoa, kun olette kiinnostunut itsetyydytyksestä.nainen olen.. aika kokematon
Hienoa, kun olette kiinnostunut itsetyydytyksestä.
----
Tunnette kuinka sukuelimenne turpoaa, ja likastuu yhä enemmän.
....
Tuosta 'likastuu' -sanasta on varmaan myyty yksi u-vokaali
oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?
Tai sitten L olisi pitänyt olla R.Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11382079:Tai "rosvo" vei
Taisi vaan jäädä j kirjain pois.Tällä on puhuttu litorisorkuista ja vakinaorkuista ja emätinorkuista ja vaikka mistä.
Mutta mikä on otta orkku ? Oletko jostainpäin itäsuomea ja tarkoitatkin otsa orkkua ?
Naishenkilön orkun saanti otsallaan on kyllä käsityskykyni ulkopuolella. Sori.
Mutta miehillähän voi kyrpä kasvaa otsaan ja silloin se ei ole ongelma.
Taisi vaan jäädä j kirjain pois.
Näköjään sattuu sitä muillekin.
Mutta ompahan sitten jotakin mitä etsiskellä.
kuse vaikka järvessä (sillon ku oot kokonaa vedes paitsi pää)nii sit vaa laitat housut alas veden alla ja kuset sinne ja ku oot kussu nii rupee runkkaaoon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?
Mene sängylle makaamaan. Varmista ettei kukaan tulisi huoneeseesi. laita kännykällä google hakuun: orgasmi, kiihottuminen, erektio. jne. Ala hyväillä alapäätäsi housujen läpi. Jatka kunnes tunnet pimppasi olevan kuuma ja märkä. Laita käsi hiljalleen housujen sisään, Avaa jalat. avaa toisella kädellä pimpsasi ja toisen käden etusormella ala kosketella klitoristasi. jatka kunnes olet tottunut siihen ja ala hieroa sitä kovempaa, edestakaisin tai sivulta sivulle, kunnes tunnet vähitellen väristyksiä tulevan kehoon. jatka vielä silloin niin kovaa sormella kun vain pystyt. Anna orgasmin tulla, ja lopeta vasta kun viimeinen sykähdys on mennyt.oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?