miten masturboida ?

• Viestiketjun aloittaja just..
  • Ensimmäinen viesti
Ovenkarmilla roikkuen
oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?
Etsi kehostasi sellainen kohta missä kädenliike tuntuu tekevän namia, jatka sitä niin kauan että tunnet värähtelyn siirtyvän koko kroppaasi, miehillä se näkyy myös kämmenellä joskus jokusen metrin päässäkin, nainen liitää ja liitää ja liitää ... uhh, olen puhkunut !

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
nainen olen.. aika kokematon
Hienoa, kun olette kiinnostunut itsetyydytyksestä.
Silloin voitte hyvin kuvitella olevanne miehen kanssa, ja kuinka miehen käsi hyväilee teitä, vaikka sen tekee oma käsi.
Mies suukottelee ja puhuu kauniisti.
Miehen kosketus saa teidät kiihottumaan seksuaalisesti.
Voitte ajatella miehestä kaikenlaista kivaa.
Vähitellen haluatte riisuuntua kuvittelemallenne miehelle.
Näette kuinka mies kiihottuu lisää näkemästään, ja hän hyväilee yhä kiihkeämmin.
Te alatte odottaa miehen kosketusta sukuelimistänne.
Kun itse kosketatte, niin tunnette sen ihanuuden.
Haluatte vähän koskettaa miestäkin.
Näin kun pääsette alkuun, niin voitte koskettaa itseänne syvällisemmin.
Tunnette kostuneenne ja haluatte työntää sormen sisäänne, kuten mieskin sen tekisi.
Haluatte hyväillä myös klitorista, joka on jo hiukan turvonnut.
Jatkatte kuvitelmaa, ja samalla kätenne tekee ihania kosketuksia.
Tunnette kuinka sukuelimenne turpoaa, ja likastuu yhä enemmän.
Ja pian tulee orgasmin aiheuttamat sykkeet.
Aah olipa ihana kokemus.

Lyhyesti sanottuna, sovittakaa ajatukset ja kädentoiminta yhteen.

Ihania kokemuksia toivotan.

Ja kertokaa onnistuitteko.

Viimeksi muokattu:
otta ?
oon aika outo ja hiljanen tyyppi ja en oikee osaa masturboida oikeen.. kertoisko joku miten masturboida otta saa orkun?

Tällä on puhuttu litorisorkuista ja vakinaorkuista ja emätinorkuista ja vaikka mistä.

Mutta mikä on otta orkku ? Oletko jostainpäin itäsuomea ja tarkoitatkin otsa orkkua ?

Naishenkilön orkun saanti otsallaan on kyllä käsityskykyni ulkopuolella. Sori.
Mutta miehillähän voi kyrpä kasvaa otsaan ja silloin se ei ole ongelma.

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11382079:
Tai "rosvo" vei
Tai sitten L olisi pitänyt olla R.
Mutta i ei missään tapauksessa a, ellei L ole R.

Ota tuosta nyt selvää.

Selvintä jättää L ja i pois kokonaan.

Toivottavasti ap ymmärtää liukastua.

Onnistuva mies.
Tällä on puhuttu litorisorkuista ja vakinaorkuista ja emätinorkuista ja vaikka mistä.

Mutta mikä on otta orkku ? Oletko jostainpäin itäsuomea ja tarkoitatkin otsa orkkua ?

Naishenkilön orkun saanti otsallaan on kyllä käsityskykyni ulkopuolella. Sori.
Mutta miehillähän voi kyrpä kasvaa otsaan ja silloin se ei ole ongelma.
Taisi vaan jäädä j kirjain pois.

Näköjään sattuu sitä muillekin.

Mutta ompahan sitten jotakin mitä etsiskellä.

Viimeksi muokattu:
Lady S
Usein haluan masturboida hiljaa stimuloiden klitoristani ja häpyhuuliani. Syynä tähän voi olla etten halua toisten kuulevan tai minulla on aikaa itselleni olla rauhassa. Silloin kun tunnen haluavani nopean orgasmin niin yhdistän äskeisen lisäksi g- pisteen stimuloinnin. Laitan kaksi sormea hieman koukkuun ja liutan ne pimppani sisälle. Hetkessä löytyy kohta joka tekee minulle hyvää. Loppua kohden masturbointini voi mennä kovinkin äänekkääksi. Laiturin nokassa tätä kirjoittaessa hyväilen samalla pimppaani ja arvaattekin kuinka nautin ... nyt pakko lopettaa.

Anonyymi332267
Itse tekisi mieli vähän runkata...ja aloitankin heti.olen kokenut masturboija ja kannattaa aloittaa rinnoista.hyväile niitä ja puristele niin saat kiihottavan tunteen liuta kätesi pimpalle ja aloita hierominen häpyhuulista ja kiihdytä vauhtia yhä enemmän ja enemmän..siirä sen oppii

moi
Mene sängylle makaamaan. Varmista ettei kukaan tulisi huoneeseesi. laita kännykällä google hakuun: orgasmi, kiihottuminen, erektio. jne. Ala hyväillä alapäätäsi housujen läpi. Jatka kunnes tunnet pimppasi olevan kuuma ja märkä. Laita käsi hiljalleen housujen sisään, Avaa jalat. avaa toisella kädellä pimpsasi ja toisen käden etusormella ala kosketella klitoristasi. jatka kunnes olet tottunut siihen ja ala hieroa sitä kovempaa, edestakaisin tai sivulta sivulle, kunnes tunnet vähitellen väristyksiä tulevan kehoon. jatka vielä silloin niin kovaa sormella kun vain pystyt. Anna orgasmin tulla, ja lopeta vasta kun viimeinen sykähdys on mennyt.
Mukavaa masturbaatiota :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä