Miten maha pois?

Kaksoset sain pian 2v sitten, ja heistä jäi 3kg ylimääräistä. Nuorimmainen on nyt 5kk, ja paino putosi nopeesti siihen mihin jäi kaksosista.. Tuntuu että maha kasvaa koko ajan, mutta kilot pysyy silti samassa.. Minua ei niinkään haittaa se mitä puntari näyttää mutta se maha.... Liikkua yritän aina kun voin, viime aikoina on kyllä jäänyt vähiin.. Vatsalihaksia teen silloin kun muistan = tosi harvoin.. Sitten kun tuntuu siltä että vaikka niitä vatsiksiakin tekisi ja lenkkeilisi niin ei auta, ja sitten käy loppujen lopuksi niin että into lopahtaa..
Sitä siis kyselisin että millä keinolla olette sen mahan saanut pois? Ja vielä niin että se ei heti tule takaisin? :)
 
Mimmi811 harmaana
Mulla jääny lasten (4.v. ja 2.v.) jälkeen tosi löysä maha.Ja siihen päälle vielä reippaat painonnousut raskauksien aikana ja sit laihari aina ennen uutta raskautta, niin ne kans venyttäneet mahanahkaa.
Oon saanu sitä nyt kiinteämmäksi käymällä kuntosalilla.Myös noi allit kiinteytyneet kummasti =) .
Pyysin ohjaajan tekemään mulle sellasen ohjelman, joka muokkaa tosi paljo vatsaa.Se ohjelma kyl tehonnu, vaikka aluksi tuntu, et kuolen sen treenin jälkeen :D .
Teen vatsarutistuksia matolla, jumppapallolla ja koneessa yms.
 

Yhteistyössä