Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin. Ap tässä on jotakin hämärää hyväksikäyttämisen makua. Joko olet kovin nuori ja viaton tai sitten et osaa muuten huolehtia itsestäsi.Antaa toiselle osoitteen? Hä?
Juokse nyt jo ja lujaa.
Tyhmyydestähän tässä ei ole kyse, vaan psyykepuolesta myöskin.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä köyhä;26427489:Vuosia sitten seurustelukumppani tuli kyläilemään ja kertoi irtisanoneensa oman asuntonsa, koska "on turhaa maksaa kahta vuokraa".Oltiin tapailtu muutamia kuukausia, mutta enemmästä ei oltu puhuttu. Mykistyin sanattomaksi ja vähän suutuinkin, mutta en tarpeeksi. Mies muutti tavaroineen - muutama muovikassillinen vanhoja vaatteita - minun valmiiseen huusholliini ja asettui taloksi. Raha-asioista sopiminen jotenkin jäi, ja niinpä minä jatkoin yksin vuokran ja muiden laskujen maksamista kuten ennenkin, nehän tulivat minun nimelläni. Mies asui mukavasti ilmaiseksi muutaman vuoden kunnes löysi toisen. Ottakaa opiksi ja varokaa!