miten mä saan ton likan syömään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Kun se vetää hirveät raivarit pöydässä syöttötilanteessa, likka on 8kk vanha ja syötän silloin kun hänellä tuntuu olevan nälkä
nyt se on alkanu heijastumaan myös öihin, vaaditaan öisin ruokaa kun päivällä ei tarpeeksi saada

Miten mä sen teen, pidän likan syöttötuolissa vaikka itkee, vai nostanko pois ja koitan hetken päästä uudestaan?

Selkeä päivärytmi ruoka-aikoineen ja niistä ei parane tinkiä "koulutuksen" tuossa vaiheessa...
Jos jättää jonkun aterian väliin, niin eiköhän seuraavalla jo syö...
Ja öisin nukutaan...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Miten mä sen teen, pidän likan syöttötuolissa vaikka itkee, vai nostanko pois ja koitan hetken päästä uudestaan?

Minä olen syöttänyt niin kauan kun ruokaa menee ja sitten kun sitä ei enää uppoa ja on mennyt vaan pelaamiseksi,niin olen sanonut lapselle kiitos ja nostanut pöydästä.Seuraavaan ruoka-aikaan seuraavan kerran,maitoa tuon ikäinen on saanut tarvittaessa myös välissä.

joskus ruokailuväli on jopa ollut 4 tuntia, joten tyttö on varmasti nälissään, pari lusikallista menee ihan hyvin mutta sen jälkeen ei enää, ainoa keino millä olen häntä saanut myöskin syömään on että annan jonkun lelun hänelle tutkittavaksi.

Yhteistyössä