Eilen lääkäri antoi liikuntakiellon, väh. 1 vko alkuun. Totesi mulla polvessa olevan pahan rasitusvamman mikä johtuu 5 krt/ vkossa tehdystä treenistä. En saa nyt edes kävellä tai uida, viikon päästä vasta.. Lihastreenin saan tehdä ylävartalolle mutta ei se paljon lohduta. Mua harmittaa niin mielettömästi tää polvi, treenaamisesta on tullut mulle henkisesti tosi tärkeä asia. Joka päivä kun saan pikuisen päikkäreille, teen treenin hyvällä sykkeellä ja nautin siitä mielettömästi! Se tunne kun saa vedettyä itsensä ihan piippuun ja on aivan hiestä märkä niin on mun mielestä parasta! Mä olen tosi kiree ja hermostunut aina jos en pääse jostain syystä treenaamaan, se on mulle sitä omaa aikaa. Juuri hermojen takia mä en vähentänyt treenaamista vaikka polvi oireili ja nyt on sitten pakko. Tyhmä minä kun en tajunnut että näinhän siinä käy. Nyt mä en vaan tajua miten mä saan pidettyä hermot kasassa koko viikon ilman treeniä, mitä mä edes teen sen päikkäriajan? Keksikää mulle jotain jooko :ashamed: :ashamed: :ashamed: Hitto tätä tuuria! |O