Miten mä pystyn olla ilta kasin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
syömättä ja juomatta :o Pitäs aamulla mennä labraan otattaa kilpirauhaskokeet,kalkki,keliakia,laktoosi,maksa ja hb. :attn: Arvatkaas vaan onko sit aamulla pää kipeä,kun tottunut juomaan aamukahvit heti herättyään ja siitä taas ei sit tiedä kuinka kauan joutuu ensinnäkin odottelee..

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Se on hirveeeetä :'( Ehtii vielä syödä :whistle: :p :p

Niinpä,ajattelin ottaa vielä lasagnettea,jogurttia ja ehkä omenan..toisaalta hampurilainenkin ois hyvää :p

Kaikkea vaan mikä mahtuu :laugh: Itsellä oli vasta sama tilanne ja meinasin kuolla :o Olen älytön iltasyöppö :ashamed:

vältä suolasen syömistä sitä ennen ja liian sokerista ettei tuu sitten jano yöllä.
Kokemuksen rintaäänellä.
Mutta ei kannata litratolkullakaan varastoon juoda..

jaksaa sen..12tuntia on helpponakki

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Termari ja eväät mukaan. Laboratorion ovelle menet jo ennen kuin se aukeaa ja tönit mummot kumoon että saat ensimmäisen jonotuslapun kun ovi viimein aukeaa.

:laugh: Joo ajattelinkin mennä hyvissä ajoin,kun muuten mummoja on ulos asti jonossa :kieh: No onneksi täälä eläkeläiset saavat tulla vasta klo8.30 :whistle: :D

Termari ja eväät mukaan. Laboratorion ovelle menet jo ennen kuin se aukeaa ja tönit mummot kumoon että saat ensimmäisen jonotuslapun kun ovi viimein aukeaa.

:laugh: Joo ajattelinkin mennä hyvissä ajoin,kun muuten mummoja on ulos asti jonossa :kieh: No onneksi täälä eläkeläiset saavat tulla vasta klo8.30 :whistle: :D

Eiks teillä saa varata aikaa? Meillä saa ja ne mummot, mitkä rynnii ja tuppii muita ehtiäkseen ensimmäisenä ottamaan vuoronumeroa, ovat aika katkeria, kun joku kävelee suoraan sisään. Kun ovat ensin saaneet tuupittua jonkun ovella kumoon ja sitten tämä ihminen tulee rauhallisesti perässä ja kutsutaankin heti sisään. Olen saanut aika pahoja mulkaisuja sellaisessa tilanteessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eiks teillä saa varata aikaa? Meillä saa ja ne mummot, mitkä rynnii ja tuppii muita ehtiäkseen ensimmäisenä ottamaan vuoronumeroa, ovat aika katkeria, kun joku kävelee suoraan sisään. Kun ovat ensin saaneet tuupittua jonkun ovella kumoon ja sitten tämä ihminen tulee rauhallisesti perässä ja kutsutaankin heti sisään. Olen saanut aika pahoja mulkaisuja sellaisessa tilanteessa. :D

Ikävä kyllä ei saa varattua aikoja.. No menen sinne kolistelemaan heti aamutuimaan et varmaan oon eka ;)

Toi on karmeaa! Ennen sektiota piti myös olla paasto. Ensin ilman ruokaa ja tietyn ajan jälkeen juomattakin. Ja myönnän että juomisen suhteen meni pieleen, oli vain liian kova jano, oli pakko siemailla vettä välillä vähän.

Yhteistyössä