Miten mä pääsen eroon tästä hamstrausvimmastani???

SitäSaaMitäTilaa

Aktiivinen jäsen
18.11.2005
5 053
0
36
Just kellaria ja kämppää katelin ja keräilin kirpparille tavaraa myyntiin.Miten voikin ihminen olla tämmönen hamsteri ja hamuta kaikkea turhaa sälää itelleen???Tästä tavasta pitää nyt eroon päästä tai kohta on muutettava neliöön :D

Kellaristakin löyty prätkätakki,ikuisia kertomuksia-kirjasarja sekä jääkiekkovermeitä.Ja en ees muista mistä ne oon haalinu,varmaan joku tuttu ollu joskus pois niitä heittämäs ja ilmatteeks oon saanu ne...

Täällä on toinen hamsteri, joka on menny samanmoisen kanssa vihille.
Tavaraa on nurkat täys, ja ennen meni kellarii ja vaatehuoneesee, niin nykyää saa mökillekin vielä " jos joskus tätäkin tarvitaan" =) ...
Kyllä miä aina joskus heitän jotain pois ja vien kirpparille- aina joskus :D

Sama ongelma mulla, johtuu ainakin mulla siitä että sitä on niin visu ja köyhä ettei halua heittää mitään roskiin mitä joskus ehkä voisi tarvitakin. Ärsyttää sitten ostaa uutta kun heitti jotain vastaavaa pois.

Oi, hamstraaminen on ihanaa! Minä raahaan roskiksista, kierrätyskeskuksista ja työmailta kotiin kaikkea kivaa. Kaikelle löytyy varmasti joskus joku käyttötarkoitus! :whistle: Olen kova suunnittelemaan ja haaveilen kaiken roinan tuunaamisesta uudeksi ihanaksi tavaraksi. Kaiken toteuttaminen onkin sitten ihan eri juttu. Mutta se haaveilu, se on niin ihanaa! Tilan puute ja aviopuoliso vain on kova este tässä harrastuksessani, pistää liian usein jarruja päälle... Niin täydellistä olisi, jos ostettaisiin joskus vanha maalaistalo, jossa olisi navetta tai joku muu ulkorakennus, josta tulisi ikioma hamstraus-pajani. :heart: