Miten lukiolais äideille kuuluu?

Minä olen kolmen kuukauden vanha pojan äiti ja menin takas lukioon opiskelee... Vaikka oppiskelen ilta lukiossa silti on se oppiskelu vaikkea.. Minusta tuntuu joskus, että en ehi tehdä läksyjä tai huomaan viime tipalla, että läksy ei ole tehty..Onks muiden mielesta oppiskelu vaikea kun on noin pienen vauva kotona?
 
Huisi hippu
mäkin oon vähän miettiny että jos nyt oon paksuna niin lyhyeksipä jää mun äippäloma. sitten saa mies jäädä hoitamaan lasta kun mä opiskelen itselleni kunnon ammatin. en viitti pitkittää uraa vuodella. kyllä sitä kerkeää myöhemminkin olla äippälomalla. lähihoitajaksi opiskelen yo-pohjasena ja siitä sitten joko työelämään vuodeksi tai kahdeksi ja takas opiskelemaan. Jossain välissä kuitenki teen lapsen mutta sen näkee sit. tavoitteena valmistua 26vuotiaana.
 
tsempii vaan. Kyllä se vaattii pitkajanteisyytta.. Onn itte huomannu, että joskus teke miel jo lopettaa sitten otan niskasta kiitti ittestani ja lähen kouluun.. On se opiskelu välilä kivaa mut välillä ei jaksa.. :D ja etenkin ku mä jätin kaksi vuotta väli vuodeksi..
 

Yhteistyössä