Miten löydän jonkun profiilin sivut? Että näkisin mitä se on viimeksi kirjoittanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastakin vieraampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastakin vieraampi

Vieras
Jos joku henkilö ei ole hetkeen kirjoittanut mitään, niin kuinka voin löytää sen profiilin? eLi sen sivun jossa lukee kaikki otsikot joihin se henkilö on kommentoinut.

Haku-ohjelma ei nyt tässä ongelmassa auta, kun en muista ulkoa yhtään otsikkoa jossa se henkilö on kirjoittanut.

kun ei löydy. Ei löydy mun omallakaan nikillä mitään jos laitan sen haku kohtaan!! Jos ei oo kukaan muu kirjoittanut kirjoituksessaan sitä nimeä niin silloin haku-toiminto ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hoh hoh hoijaa... Kun ei löydy! Ei googlesta, ei täältä kaksplussalta. Tiedän ettei ole mikään vakkari eli ei ole kirjoittanut kovin aktiivisesti.

Ehkä olet kirjoittanut nikin väärin, kerro nikki, niin autamme oikeinkirjoituksen suhteen :p

kun ei löydy. Ei löydy mun omallakaan nikillä mitään jos laitan sen haku kohtaan!! Jos ei oo kukaan muu kirjoittanut kirjoituksessaan sitä nimeä niin silloin haku-toiminto ei auta.

Kyllä mä löydän noin kirjoituksia joltain nikiltä kun laitan nikin hakuun ja katson missä on kirjoittanut ja klikkaan nikkiä.

ei se ole väärin kirjoitettu kun sain juuri YV:tä kyseiseltä henkilöltä. En vaan nyt kuiteskaan haluu että koko kaksplussan mammat etsii sitä, joten jätän julkistamatta nikin. Tiedä vaikka juuri etsimäni henkilökin täällä harmaana lukee tätä :) Noloa vakoilla:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä mä löydän noin kirjoituksia joltain nikiltä kun laitan nikin hakuun ja katson missä on kirjoittanut ja klikkaan nikkiä.

Mitäs jos ei löydykään... Mä olen itse lähes aina harmaana. Viimeksi olen kirjoittanut nikilläni viime vuoden puolella. Ja kun laitan hakuun oman nikkini, niin ei tule hakutuloksia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuleeko sulle mitään ketjuja tuolla haulla?

ei siis tule yhtään mitään ketjuja tai hakutuloksia jos haen omalla nikillä tai tolla etsimälläni nikillä. Vaikka mä olenkin osallisena useampaan keskusteluketjuun mustana viimevuoden puolella. Mutta en kylläkään mikään vakkari, kuten keittiönoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä se ei ole kirjoittanut tänne, vaan on vaan hannkinut mustan nimimerkin yyveitä varten?

Joo, se saattaa olla näin.
Mutta toisaalta mä olen omalla nikillä kirjoittanut ja niitäkään ketjuja ei tule!! Eli ei näköjään kaikkia tule. Muuten kyllä toimii haku moitteettomasti, eli löydän ojos haen jotain keskustelua tai vaikka Rukoilijasirkan profiilia:)

Yhteistyössä