miten liikutte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohvaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sohvaperuna

Aktiivinen jäsen
15.11.2004
3 825
0
36
Turku
iis en vaan saa itseäni niskasta kiinni että menisin lenkille.
kysynkin nyt teiltä että miten ja kuinka paljon viikossa liikutte? ja koska on alkanu maha/peppu/reidet pienrneen?
ruokavalion olen pystynyt muuttamaan ja paino tippunut 3kg mutta kun pitäs paikkojakin kiinteyttää.ja myös saada sitä tulosta

Älä ressaa ainakaan sen liikunnan kans, sillä sillon siitä tulee helposti pakkopullaa, ja sehän ei suinkaan ole tarkoitus, sillä silloin se jää pois heti kun saat kilot kuriin.
Toinen, niin aloita vähällä. Jos todella olet "sohvaperuna"kuten nimimerkkisi kertoo, niin ei kannata odottaa itseltään liikoja heti aluksi :hug: Aloita pienellä kävelyllä...

Minä itse en ehdi liikkua enempää kuin 2-3krtaa viikossa, silloin kävelyä tunti/kerta. Sisällä ei tule liikuttua noilla laitteilla ollenkaan, vaikka sehän ois hyvä tapa tällaselle joka ei pääse lasten lomasta ulos yksikseeen oikein millään. :o

Mä pyöräilen aamulla töihin 25-30 minsaa,töissä tulee liikuttua paljon kun siivooja oon,sit pyöräilen töistä kotiin sen saman 25-30 min.sit meen koiran kanssa 45-60 min lenkille ja/tai käyn kuntosalilla rehkimässä 2 tuntia.

Yhteistyössä