Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.

Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
Oletko vähän yksinkertainen? Sinut on varmaan heitetty pienenä kolme kertaa ilmaan ja kaksi kertaa otettu kiinni.
 
vierailija
Hah. Mulla oli BMI pahimmillaan 37, eikä mitään ongelmaa.
Olin ennen laiha, mutta tuli erilaisia ruoka-allergioita, jotka aiheutti verensokerin romahdusta, voimattomuutta tai aivosumua. Lepäsin välillä paljon, kun ajatukset ei kulkeneet. Allergiläkare sanoi ensin ettei oteta vastaan auikuisia potilaita, vaan heidän täytyy löytää allergiansa itse. Pääsin kuiteinkin sinne monien vuosien jankutuksen jälkeen ja todettiin että on histamiini-intoleranssi. Ruokavalio vauhtui aika paljon. Pahimmat tuotteet oli Kasvispasteija Tartex ja kun söin sitä, turposi koko kurkku ja oli vaikeaa hengittää. Jouduin lähtemään koulusta kesken kaiken ja mennä kotiin ja sänkyyn. Sitten oli siitepölyongelmia koivun kkukkiessa. Kaikki soija ja guar kumi oli jätetty pois jo vuosien varrella. Omena saa oksentamaan (ehkä fruktoosi-malabsorbaatio).
 
vierailija
Olin ennen laiha, mutta tuli erilaisia ruoka-allergioita, jotka aiheutti verensokerin romahdusta, voimattomuutta tai aivosumua. Lepäsin välillä paljon, kun ajatukset ei kulkeneet. Allergiläkare sanoi ensin ettei oteta vastaan auikuisia potilaita, vaan heidän täytyy löytää allergiansa itse. Pääsin kuiteinkin sinne monien vuosien jankutuksen jälkeen ja todettiin että on histamiini-intoleranssi. Ruokavalio vauhtui aika paljon. Pahimmat tuotteet oli Kasvispasteija Tartex ja kun söin sitä, turposi koko kurkku ja oli vaikeaa hengittää. Jouduin lähtemään koulusta kesken kaiken ja mennä kotiin ja sänkyyn. Sitten oli siitepölyongelmia koivun kkukkiessa. Kaikki soija ja guar kumi oli jätetty pois jo vuosien varrella. Omena saa oksentamaan (ehkä fruktoosi-malabsorbaatio).
Miten sinulla histamiini-intoleranssi todettiin, kun diagnoosi perustuu vain oireisiin, eikä ole tutkimusta, jolla "tauti" voitaisiin todeta?
 
vierailija
Olin ennen laiha, mutta tuli erilaisia ruoka-allergioita, jotka aiheutti verensokerin romahdusta, voimattomuutta tai aivosumua. Lepäsin välillä paljon, kun ajatukset ei kulkeneet. Allergialääkäri sanoi ensin ettei oteta vastaan aikuisia potilaita, vaan heidän täytyy löytää allergiansa itse. Pääsin kuiteinkin sinne monien vuosien jankutuksen jälkeen ja todettiin että on histamiini-intoleranssi. Ruokavalio vauhtui aika paljon. Pahin tuote oli Kasvispasteija Tartex (sisältää valtavan määrän hiiva-uutetta, joka on "histamiini-pommi") ja kun söin sitä, turposi koko kurkku, oli vaikeaa hengittää ja naama paisui ihan kuin olisin saanut turpaan. Jouduin lähtemään usein koulusta kesken kaiken ja mennä kotiin ja sänkyyn.

Sitten oli siitepölyongelmia koivun kukkiessa. Kaikki soija ja guar kumi oli jätetty pois jo vuosien varrella. Omena (myös keitetty) tekee vatsan hirveän kipeäksi ja saa oksentamaan (ehkä fruktoosimalabsorbaatio). Sitten ilmeni IBS-oireita, esim. punajuuri sai verensokerin romhtamaan ja avocdo aiheuttaa voimakkaan vatsakivun, Sokerialkoholit aiheuttaa vatsakipua ja nopean suolentyhjennyksen (erytritol, bataattii, luumu). Kaikki nämä riesat aiheuttaa ongelmia painonpudotuksessa, kun voimattomana on vaikea treenata, vasta iIlemmalla tasaantuu verensokeri ja silloin on helpompi treenata. Joten älä hauku lihavia liikaa, etenkin jos taustalla on ruoka-allergiat.
 
vierailija
Syytän Mirtatsapiinia, jota käytin 2 vuotta. Ennen lääkkeen aloitusta BMI 19, pahimmillaan sitten painoin 91 kiloa, ja siitä on reilut 10 kiloa lähtenyt.
Monet mielialalääkkeet aiheuttaa painonnousua. Lääkäri halusi minun syövän niitä saadakseni paremman yö-unen, mutta verensokeri meni huonoksi ja oli jatkuttavasti hirveä nälkä ja aivosumu. Kolmea sorttia kokeilin. ne on biogeenejä amiineja kemiallisesti ja sukua histamiinille, joten ne ei sovi histamiini-herkille. Histamiíini-herkkyys lisääntyy naisilla vaihdevuosien jälkeen, 5 5 8koska tietyt hormoonit vähenevät.
 
vierailija
Monet mielialalääkkeet aiheuttaa painonnousua. Lääkäri halusi minun syövän niitä saadakseni paremman yö-unen, mutta verensokeri meni huonoksi ja oli jatkuttavasti hirveä nälkä ja aivosumu. Kolmea sorttia kokeilin. ne on biogeenejä amiineja kemiallisesti ja sukua histamiinille, joten ne ei sovi histamiini-herkille. Histamiíini-herkkyys lisääntyy naisilla vaihdevuosien jälkeen, koska tietyt hormoonit vähenevät.
 

Yhteistyössä