vierailija
Tokmannilta saa.Mistä tällaisia tikkuja voisi saada?
Tokmannilta saa.Mistä tällaisia tikkuja voisi saada?
Aivan taatusti et.Mulla on pahimmillaan bmi ollut 68 ja ihan pystyin perseeni pyyhkimään.
Kiinostuin, missä tällanen sarja on nähtävillä?Olen katsellut uteliaana tuota "hengenvaarallisesti lihavat" sarjaa. Itse ole hoikka, mutta sarjassa todella näkee, kuinka haastavaa on olla lihava. Siis ihan kaikki hankalaa. Vaikka sarjassa ei kakaamisesta näytetä, huomaahan sen. Osa laskee lakanoille, koska ei vessaan pääse. Miten hanurin pyyhkiminen tehdään, en tiedä. Usella näyttää käyvän joku kodinhoitaja tms. joka sitten siistii miten kykenee. En käsitä miten ihminen voi paisuttaa itsensä n 300 kiloiseksi.
pari asiaa heissä näyttää olevan yhteistäasunnot on
-he ovat mustaihoisia
-he ovat työttömiä (miten riittää raha ruokaan)
-he asuavat liki aina ns traileri parkeissa
-asunnot on aivan järkyttävän saastaisia (no varmaan jos 300 kiloo ei pysty siivoomaan)
-alemman luokan jenkeillä asunnot on kyllä tosi matalia, suomessa ei moisia ole eikä näe
TLC kanavvalla TULEE JOKA ARKIPÄIVÄ. Voi myös katsoa netissä jos ei tuo kanava näy.Kiinostuin, missä tällanen sarja on nähtävillä?
Ei ole.Onko suomessa 300 kilosia ihmisiä?
On kyllä, mutta ei paljon. Lähes kaikki 40+ naiset suomessa lihavia, mutta ei sentään 300 kilosia.Onko suomessa 300 kilosia ihmisiä?
Puhumattakaan miehistäOn kyllä, mutta ei paljon. Lähes kaikki 40+ naiset suomessa lihavia, mutta ei sentään 300 kilosia.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"