Miten lihavat harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
....
mun bmi on n. 38 ja hyvin onnistuu :Dedestä ,takaa, kyljellään , seisten jne...toki jos painoa on se lähemmäs 20o kg niin sillon on jo käsi ja oraalipuolella paljon osaa asiaan.
 
[QUOTE="vieras";26786997]Oikein lihavilla persereikäkin on niin iso että saattaa heppi sinne hujahtaa epähuomiossa, ja ei lihavat valita mistään, ei siitäkään kun perseeseen panee niitä. :)[/QUOTE]empä ole tavannut ihmistä joka ei olisi valittanut jos tarjolla o huonoa tai epämielyttävää seksiä. jota sinulta ilmeisesti saisi. onneksi oma mieheni on asiansa osaava.
 
[QUOTE="vieras";26786997]Oikein lihavilla persereikäkin on niin iso että saattaa heppi sinne hujahtaa epähuomiossa, ja ei lihavat valita mistään, ei siitäkään kun perseeseen panee niitä. :)[/QUOTE]

Koskaan sulkijalihaksista kuullut?

[video=youtube;zMDs8MEktHE]http://www.youtube.com/watch?v=zMDs8MEktHE[/video]
 
"Kyllästynyt"
Miksi tällaisia aloituksia tulee vähän väliä? Onko joku oikeasti noin yksinkertainen vai onko tarkoitus pelkästään provota.

Itsellä on bmi n.35 eikä mitään ongelmia ole ollut kenelläkään miehellä löytää oikeaa reikää. Asentoja vaihdellaan sen mukaan miltä tuntuu. Eikä mun persereikä ole yhtään sen isompi kuin hoikankaan ihmisen eikä sinne todellakaan mene kulli heittämällä sisään. En edes tykkää anaaliseksistä, riitti se pari kertaa mitä kokeilin.

Mutta ehkä mä en ole tarpeeksi iso vielä koska ei maha mikään muukaan roiku pillun edessä.
 
"vieras"
[QUOTE="Kyllästynyt";26787063]Miksi tällaisia aloituksia tulee vähän väliä? Onko joku oikeasti noin yksinkertainen vai onko tarkoitus pelkästään provota.

Itsellä on bmi n.35 eikä mitään ongelmia ole ollut kenelläkään miehellä löytää oikeaa reikää. Asentoja vaihdellaan sen mukaan miltä tuntuu. Eikä mun persereikä ole yhtään sen isompi kuin hoikankaan ihmisen eikä sinne todellakaan mene kulli heittämällä sisään. En edes tykkää anaaliseksistä, riitti se pari kertaa mitä kokeilin.

Mutta ehkä mä en ole tarpeeksi iso vielä koska ei maha mikään muukaan roiku pillun edessä.[/QUOTE]

seliseli :)
 
hahhaa
Olipa tosiaan dorka aloitus, mutta eipä suututa siitä. :) Mies on lihava ja minä normipainoinen. Ihan samat asennot kuin kukkakeppimiehenkin kanssa :D. Ei ole ongelmia. Miehellä ei tosin ole mikään ihan pieni :LOL:
 

Yhteistyössä