P
pikkujoulumoka
Vieras
Olemme miesystavani kanssa olleet yhdessa kohta vuoden. Tapailemme epasaannollisesti,koska asumme eri paikkakunnilla. Olemme yhteydessa joka paiva kuitenkin ja hyvin laheisia. Eilen sain viimeisen tekstarin klo kaksi,johon vastasin. Han toivotti minulle hyvaa pikkujoulua.Olin menossa lkiltisti omalla autolla,han ei halunnut mukaan,koska oli tyokiireita ja tahtoi aikaisin nukkumaan. Niita han painotti viela spostissa,jonka sain puoli neljalta. Juhlat alkoivat viidelta. Hanesta ei kuulunut mitaan ja ajattelin,etta olisi tosiaan tekemassa hommia ja sitten lasten kanssa ja kerrankin ajoissa nukkumaan. En halunnut sitten hairitakaan,enka pommmittanut viesteilla minakaan. Yolla ajettuani kiltisti tottakai kotiin,laitoin spostin. Siihen han oli vastannut puoli neljalta raivoissaan. Han kyseli miksen ollut vastannut tekstarwihin ja han on ollut huolissaan ja valvonut siihen asti. Han ei voinut tajuta miten olin voinut olla vastaamatta. Han toivotti hyvaa viikonloppua ja etta ei nyt ainakaan nahda. Tallaista ei ole tapahtunut koskaan. Han oli tosissaan vihainen ja loukkaantunut. Mina olisin tottakai vastannut ja raportoinut,mutta yhtakaan tekstaria en kahden jalkewn saanut ja itse olen viimeisena vastannut. Tama saattaa jopa kuulostaa teinimeiningilta mutta ei ole sita. Olemme aikuisia ihmisia ja mies vain valittaa kovasti ja oli ollut huolissaan. Miten voin lepyttaa hanet,koska en todellakaan halunnut huolestuttaa hanta. Yhtaan viestia en kuitenkaan saanut,eika han soittanutkaan,minka olisi voinut tehda jos on todella huolissaan.Mita sina tekisit? Kiitos asiallisista vastauksista!