miten lepyttaa mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkujoulumoka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkujoulumoka

Vieras
Olemme miesystavani kanssa olleet yhdessa kohta vuoden. Tapailemme epasaannollisesti,koska asumme eri paikkakunnilla. Olemme yhteydessa joka paiva kuitenkin ja hyvin laheisia. Eilen sain viimeisen tekstarin klo kaksi,johon vastasin. Han toivotti minulle hyvaa pikkujoulua.Olin menossa lkiltisti omalla autolla,han ei halunnut mukaan,koska oli tyokiireita ja tahtoi aikaisin nukkumaan. Niita han painotti viela spostissa,jonka sain puoli neljalta. Juhlat alkoivat viidelta. Hanesta ei kuulunut mitaan ja ajattelin,etta olisi tosiaan tekemassa hommia ja sitten lasten kanssa ja kerrankin ajoissa nukkumaan. En halunnut sitten hairitakaan,enka pommmittanut viesteilla minakaan. Yolla ajettuani kiltisti tottakai kotiin,laitoin spostin. Siihen han oli vastannut puoli neljalta raivoissaan. Han kyseli miksen ollut vastannut tekstarwihin ja han on ollut huolissaan ja valvonut siihen asti. Han ei voinut tajuta miten olin voinut olla vastaamatta. Han toivotti hyvaa viikonloppua ja etta ei nyt ainakaan nahda. Tallaista ei ole tapahtunut koskaan. Han oli tosissaan vihainen ja loukkaantunut. Mina olisin tottakai vastannut ja raportoinut,mutta yhtakaan tekstaria en kahden jalkewn saanut ja itse olen viimeisena vastannut. Tama saattaa jopa kuulostaa teinimeiningilta mutta ei ole sita. Olemme aikuisia ihmisia ja mies vain valittaa kovasti ja oli ollut huolissaan. Miten voin lepyttaa hanet,koska en todellakaan halunnut huolestuttaa hanta. Yhtaan viestia en kuitenkaan saanut,eika han soittanutkaan,minka olisi voinut tehda jos on todella huolissaan.Mita sina tekisit? Kiitos asiallisista vastauksista!

Pahoittelisin huolta, joka hänelle tuli, mutta kertoisin, etten ole saanut viestejä, joten en tiennyt, että hän tavoittelee minua. Ei tuossa mitään suurta lepyttelyn tarvetta ole, koska et ole tahallasi ollut vastaamatta tai muutenkaan tehnyt mitään väärää.

? onko hällä jotain mielenterveysongelmia?

Jätä heti tollainen ahdistava tyyppi. Saat varmasti parempiakin, jos ei muuten niin laita yv:tä ;)

Kirjoitin aloituksen kännyllä, eikä onnistunut jaksottaa, eivätkä ääkkösetkään toimineet. Pahoitteluni siitä.
Moista pötköä on rasittavaa lukea, ihan totta.

Kiitos mielipiteistä. Minusta ei ensisijaisesti tuntunut kyttäämiseltä, vaan siltä, että hän on aidosti
ollut huolissaan, ei muista miehistä, vaan siitä, että olen muuten kunnossa.
Aistin kuitenkin, että hän on nyt todella verisesti loukkaantunut, enkä ole
ollenkaan varma, uskooko hän selityksen tai itse asiassa antaako hän minulle tuossa tunne-
tilassaan edes mahdollisuutta selittää.

Mietin, olisiko minun pitänyt osata raportoida hänelle illasta ilman hänen viestejäänkin
ja onko hänellä oikeus loukkaantua siitä, etten tehnyt niin. Koskaan en käy missään
ja aina viestittelen aktiivisesti ja nopeasti takaisin. Varsin harvoin on sellainen
tilanne, että en pääse vastaamaan. Hän tietää myös, että minä arvostan
kommunikaatiota ja hän vastaa myös minulle.

Mulla on paha olla, kun olen aiheuttanut kriisin ihan tahtomattani, tyhmyyttäni
ja teknisen ongleman vuoksi. Vieläkään ei ole yhtään tekstaria tullut. Joskushan
etenkin multimediat saattavat tulla viiveellä.

Ei kehdannut ja voinut kieltää sinua menemästä pikkujouluihin, vaikka olisi halunnut. Sen takia toivottelikin sinulle hauskaa iltaa, jotte kaikki näyttäisi hyvältä. Asiaa kuitenkin illalla pohdittuaan, alkoi mustasukkaisuus ja raivo nostaa päätään ja päätti alkaa syyttelemään sinua. Kuvittelee, että olet tilivelvollinen jokaisesta minuutistasi hänelle ja luulee, että olet pettänyt, koska et ole hänelle lähetellyt hempeilyviestejä. Nyt yrittää syytellä sinua, jotta sinulle tulisi huono omatunto, pyytäisit anteeksi ja lupaisit, että enää lähde yksin juhlimaan. NYT OIKEESTI SITTEN ET LÄHDE TOHON HOMMAAN MUKAAN!

• Tykkää
Reactions: Owl
Et ole aiheuttanut mitään kriisiä tahtomattasi tai tyhmyyttäsi. Ethän itse voi sille yhtään mitään, että viestit eivät ole tulleet perille. On ihan miehen oma moka jos ei sua usko ja mies se on tässä kriisinsä aiheuttanut.

Ja toisekseen: Sanot, että tällaista ei ole ennen tapahtunut. Samalla myös kerrot, että et käy koskaan missään. 1+1= nyt kävit ja mustasukkaisuusraivarit alkoivat. Ja kyllä sieltä olis joku tekstari tai soitto tullut läpi. Älä nyt oo pöljä.

Tekstareita ei tule vieläkään, vaikka mieheltä tuli spostia, jossa ihmetteli, etteivätkö aamutekstaritkaan ole tulleet.

Nyt ei ole kyse siitä, etten vastannut viesteihin, joita hän lähetti, vaan siitä, miksen raportoinut oma-aloitteisesti,
koska teen sitä joka tapauksessa aina. Siksi en, koska halusin antaa hänen olla rauhassa ja koska se tuntui
vähän epäkohteliaalta juhlissa. Tuntuu kyllä, ettei tästä ole oikein ulospääsyä nyt :(

Kuulostaa oudolta raivoamiselta! Älä nyt sinä ainakaan ala lepyttelemään miestä, muuten saat tehdä sitä pian senkin takia jos kaupan miesmyyjä tervehtii sinua. Et ole tehnyt mitään väärää, jos mies olisi aidosti ollut susta huolissaan niin toki olisi soittanut eikä lähettänyt tekstaria!

Sattuuko sulla ap olemaan iPhone? Meillä on tässä viimeaikoinan perheen kesken viestit kulkeneet, jos ovat viitsineet iPhonejen kesken. On ihan vierekkäin istuen kokeiltu, että meneekö mun luurista lapsen luuriin viesti, välillä menee, välillä menee vasta huomenna. Ärsyttävää, kun viesti olisi se helpoin tapa koululaisen kanssa viestiä päivän aikana, ei häiritse niin paljon kuin soittaminen.

Kun olin tapaillut nykyistä aviomiestäni muutaman kuukauden, minulla oli pikkujoulut työporukan kanssa laivalla.

Silloisen miesystävän (nykyisen avion) reaktio oli melko samantapainen. Minun oma reaktioni miehen reaktioon sen sijaan oli erilainen.

En TODELLAKAAN ajattele, että kesken omien juttujeni minun pitäisi kyttäillä viestejä ja tekstailla miehelle. Eikä miehenkään minulle. Tein asian varsin selväksi: että olen moisesta aivan valtavan raivoissani, ja mikäli toinen ei sitten tuon vertaa luota minuun ja itseensä niin antaa homman olla.

No homma ei sitten jäänyt siihen. Tuosta on kahdeksan vuotta aikaa. Ei ole toistunut kyttäily. Meillä ei kyttäillä, puolin eikä toisin. Ollaan ihan vapaaehtoisesti yhdessä.

No lopeta hyvä ihminen se jatkuva raportoiminen sille miehelle, kun kerran yhdestä normaalista illasta seuraa tollanen mesoaminen. Mutta itsepä ittelles kuoppaa kaivat. Muista nää palstan neuvot sitten ens vuonna, kun se syyllistäminen alkaa jo ennen pikkujouluja.

Kun olin tapaillut nykyistä aviomiestäni muutaman kuukauden, minulla oli pikkujoulut työporukan kanssa laivalla.

Silloisen miesystävän (nykyisen avion) reaktio oli melko samantapainen. Minun oma reaktioni miehen reaktioon sen sijaan oli erilainen.

En TODELLAKAAN ajattele, että kesken omien juttujeni minun pitäisi kyttäillä viestejä ja tekstailla miehelle. Eikä miehenkään minulle. Tein asian varsin selväksi: että olen moisesta aivan valtavan raivoissani, ja mikäli toinen ei sitten tuon vertaa luota minuun ja itseensä niin antaa homman olla.

No homma ei sitten jäänyt siihen. Tuosta on kahdeksan vuotta aikaa. Ei ole toistunut kyttäily. Meillä ei kyttäillä, puolin eikä toisin. Ollaan ihan vapaaehtoisesti yhdessä.

voi helvetti! ei saa aikuinen ihminen olla huolssaan rakkaastaan?

tiedätkö että myös parisuhde on kiintymyssuhde johon voi heijastua lapsuuden turvaton kiintymyssuhde.. tai sitten onn saattanut kokea asioita edellisissä suhteissa ja kun se nykyinen itselle tärkeä ihminen käyttäytyy samalla tavalal ku ex(ennen kuin tuli ilmi että pettää) sitä pyrkii kaikin tavoin välttämään sen että ei joudu samaan tilanteeseen taas. silloin voi tulla ylireagointeja, jotka viisas puoliso ymmärtää!! eikä vittu räyhää niinku sä!

voi helvetti! ei saa aikuinen ihminen olla huolssaan rakkaastaan?

tiedätkö että myös parisuhde on kiintymyssuhde johon voi heijastua lapsuuden turvaton kiintymyssuhde.. tai sitten onn saattanut kokea asioita edellisissä suhteissa ja kun se nykyinen itselle tärkeä ihminen käyttäytyy samalla tavalal ku ex(ennen kuin tuli ilmi että pettää) sitä pyrkii kaikin tavoin välttämään sen että ei joudu samaan tilanteeseen taas. silloin voi tulla ylireagointeja, jotka viisas puoliso ymmärtää!! eikä vittu räyhää niinku sä!

Minä en mitään vittu räyhää. Mutta asiani tein selväksi.

Tilanne nyt vain sattuu olemaan sellainen, että minun kanssani ei varmaan parane sitten olla, jos on kovin turvaton kiintymyssuhdemalli, ja sen seurauksena syntyy "ylilyöntejä" joita minun sitten pitäisi ymmärtää.

Ymmärrän pöpejä työkseni, joten olen täysin kanavoinut kaiken ymmärryskykyni työajan puitteisiin: siviilielämään ei ole jäänyt sen vertaa, että jaksaisin kerätä pöhköjä lähesiksi ihmissuhteikseni.

Kamala tilanne ja tunnen naisia sen verran että tuo on iso virhe mieheltä. Minulla on ainakin yksi suhde mennyt mönkään osaksi yksittäisen ylihuolehtimisen takia (nainen lähti yksin ulkomaille pitkäksi eikä kuulu mitään vaikka sovittiin että kuuluu, kai se tosin on ymmärrettävääkin kun kyseessä aika nuori ihminen ja maa "kehitysmaa" yms.).

Toisaalta jos sulla riittää ymmärrystä niin varmasti mies myös leppyy äkkiä kun kerrot asian. Näin ainakin itse teen. Jos olen huolissani, pienikin elonmerkki laukaisee jännityksen.

Kuulostaa tutulta tilanteelta, exältäni.
Voipi muuten ollakin ettei mitään viestejä edes ole lähettänytkään.
Hän leikkii tunteilla ja käyttää sinua kuin rättiä.

Yhteistyössä