Ei mulla edes ole televisiota. Ja vitamiineista otan vain C-vitamiinia satunnaisesti.
T. Aloittaja
No sitten yksi huonon olon aiheuttaja on poissa laskuista. Luin Hesarista vilkaisten jutun tutkimuksesta, että netti lisää ikääntyneiden hyvinvointia.
Riippuu tietenkin siitä millä palstoilla surffailee.
Viime vuosituhannella vakiolauseeni oli: ”Vapaudu henkisesti”. Tarkkakorvainen tyttäreni myöhemmin naureskeli bravuurilleni. Nykyään hän on guruni ja perehtynyt minua paljon enemmän hyvinvointiasioihin.
Moni suomalainen on sanonut , että merisään radiosta kuunteleminen on parasta terapiaa.
Nukkumiseen voi tepsiä joku ihan yksinkertainen konsti.
Minulla ne ovat iltarutiinit, jotka toistuvat samanlaisina.
Seurasvaksi poistan kynsilakat ja menen suihkuun. Aamupäivällä laitoin vanhan passin muiden tavaroiden joukkoon mitätöitynä. Ihailin sitten valokuvaani, jonka otatin Helsingin asematunnelin valokuvaamossa bussikorttia varten.
Olin siihen aikaan nollaluvun alussa hyvin lujilla taloudellisesti ja henkisesti. Jos joskus julkaisen jonkun teoksen, laitatan tuon kuvan kirjani kanteen.
Katselen siitä itseäni 20 vuoden takaa hellästi ja lämmöllä. En enää yhtään ihmettele miksi minuun tuohon aikaan niin syvästi ihastuttiin.
Kyllä sinäkin joskus voit yhtä hyvin kuin minä nykyään. Pitää vain malttaa odottaa, ja suoda itselleen lupa vain olla ja hengittää rauhallisesti.