miten lasten tulo on vaikuttanut makuukammari-elämäänne?

Meillä ekan jälkeen jatkui samana kuin aiemmin,mutta tokan jälkeen mun halut oli monta vuotta :ashamed: kateissa.
Nyt tämä kolmas meidän iltatähtemme on taas saanut teini ajan vipinää makkariin :D ;)

Ja joteskin tuntuu, että nyt vanhempana :p osaa touhua jo jotenkin arvostaakin,mutta tiedä sitten mikä vaikuttanut?!

Kiinnostais miten muilla *minäkö utelias? * :D
 
Kerrat harventuneet mutta muuten suht ok. Joskus tosin ei väsynä ole kaikkein innokkaimmillaan. Ootan kyllä kun lapset isompia (nyt 4v ja 1,5v) ja heidät molemmat saa yöhoitoon. saisi ihan rauhassa nauttia toisistaan :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 21:54 Tane kirjoitti:
Kerrat harventuneet mutta muuten suht ok. Joskus tosin ei väsynä ole kaikkein innokkaimmillaan. Ootan kyllä kun lapset isompia (nyt 4v ja 1,5v) ja heidät molemmat saa yöhoitoon. saisi ihan rauhassa nauttia toisistaan :heart:
No mutta kyllähän tuon ikäiset voi viedä jo yöksi hoitoon!
Meillä vaan parantunut (laatu JA määrä) joka lapsen jälkeen! Jos vielä neljäs tulis niin varmaan oltais ku jotain aropupuja...! ;)
 
Hassua, mutta meillä makuukammarielämä kyllä parani lasten myötä. Siitä tuli jotenkin laadukkaampaa. Kysyin joskus mieheltä että miten tässä näin kävi ja hän myönsi, että synnytys oli niin vaikuttava että hän alkoi arvostaa mua enemmän sen jälkeen ja on siitä lähtien halunnut olla parempi mies myös seksin alueella :eek: :heart: Välillä on hiljaisempaa ja välillä taas menoa on enempi, riippuu niin elämäntilanteesta (eli väsymyksen tasosta). Lapset on nyt 5 ja 2v, pikku hiljaa alkaa helpottaa. Laitoin pari kuukautta sitten hormonikierukan ja se kyllä vähän latisti haluja vaikkei pitänyt, onko muilla kokemuksia vastaavasta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 09:22 Augustina kirjoitti:
Hassua, mutta meillä makuukammarielämä kyllä parani lasten myötä. Siitä tuli jotenkin laadukkaampaa. Kysyin joskus mieheltä että miten tässä näin kävi ja hän myönsi, että synnytys oli niin vaikuttava että hän alkoi arvostaa mua enemmän sen jälkeen ja on siitä lähtien halunnut olla parempi mies myös seksin alueella :eek: :heart: Välillä on hiljaisempaa ja välillä taas menoa on enempi, riippuu niin elämäntilanteesta (eli väsymyksen tasosta). Lapset on nyt 5 ja 2v, pikku hiljaa alkaa helpottaa. Laitoin pari kuukautta sitten hormonikierukan ja se kyllä vähän latisti haluja vaikkei pitänyt, onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Mulla hormoniehkäisy oli niin tehokasta, etten voinut sietää oikein edes nukkua miehen vieres.... mies sanoikin, ett jos hän ei jaksa enää, niin sekoittaa mun ruokaan pillereitä... saa sit nukkua rauhas. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 19:42 äiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 21:54 Tane kirjoitti:
Kerrat harventuneet mutta muuten suht ok. Joskus tosin ei väsynä ole kaikkein innokkaimmillaan. Ootan kyllä kun lapset isompia (nyt 4v ja 1,5v) ja heidät molemmat saa yöhoitoon. saisi ihan rauhassa nauttia toisistaan :heart:
No mutta kyllähän tuon ikäiset voi viedä jo yöksi hoitoon!
Meillä vaan parantunut (laatu JA määrä) joka lapsen jälkeen! Jos vielä neljäs tulis niin varmaan oltais ku jotain aropupuja...! ;)
Juu poika tietty onkin ja silloin nautitaan perhe-elosta jossa vain yksi lapsi! Vanhempi oli noin 3v kun yökylässä ekaa kertaa. Tyttöäkään tuskin sitä ennen yöksi hoitoon laitetaan.. kahtoo nyt.
 

Yhteistyössä