L
Lellu
Vieras
Meillä neiti 1v5kk ja ollaan "harjoiteltu" muutama ilta,että unille mennään omaan sänkyyn. Aluksi siellä pyörii ja hyörii,mutta sitten alkaa sydäntä riipova äidin huutaminen. Heti kun tulen huoneeseen niin itku loppuu ja lapsukaisella juttu lentää. En pysty lähtemään huoneesta pois vaan makoilen omassa sängyssä ja kuuntelen kälätystä. Joka ilta on mennyt ainakin 2h ennenkuin uni lopulta tulee, mutta ei tämäkään ole sitä mitä hain sillä omaan sänkyyn nukahtamisella. Minulla menee ilta makoilessa sängyssä eikä omaa aikaa iltaan jää kun sitä juuri kaipaisin.Vinkkejä kaivataan!