Miten laittaisin raitoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukka

Vieras
Elikkäs, mikä on paras keino saada hyvin raidat päähän kun on sellanen Live color XXL 00A Absolute platinum......?
En siis raita-ainetta ostanut vaan tuolla ajattelin laittaa.
Huppu ja koukku löytyisi, mutta haluaisin sellasia vähän leveempiä raitoja, enkä niin tiheästi.
Kaveri tulee auttamaan ja hänellä vähän enemmän kokemusta, mutta kyselisin nyt jos teillä on jotain vinkkejä :)
 
no kaveri ottaa tukon hiuksia ja levittää väriä niihin ja eikun seuraava tukko. Noin mä kaverilleni tein ja ihan hyvät tuli. Saa itse päättä leveyden ja että mihin tulee. Aina voi foliota myös käyttää ettei muut hiukset varmasti väriin sotkeennu. Nostin tukot siis aina päälaelle värjäyksen jälkeen niin ei värjänny muita hiuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no kaveri ottaa tukon hiuksia ja levittää väriä niihin ja eikun seuraava tukko. Noin mä kaverilleni tein ja ihan hyvät tuli. Saa itse päättä leveyden ja että mihin tulee. Aina voi foliota myös käyttää ettei muut hiukset varmasti väriin sotkeennu. Nostin tukot siis aina päälaelle värjäyksen jälkeen niin ei värjänny muita hiuksia.

saako foliota käyttää kyllä ? Kun ainakaan mitään metalliesineitä ei saa monien aineiden kanssa käyttää.. Ja eikö folio ole jostain metallista tehty vai oonko väärässä?
 
"Esimerkiksi älä missään tapauksessa käytä elintarvikkeille tarkoitettua foliota raitojen tekemiseen, sillä sen sisältämät metallijäämät voivat aiheuttaa kiehumista ja hiusten katkeilua."

tämmösen lauseen löysinki..

Että oisko muita vinkkejä...
 
käyttäähän ne foliota kampaamoissakin. mut entäs tuorekelmu tai sitten ei mitään ja kaverisi nostaa ne värjätyt hiustupot päänpäälle niin ei värjäänny muut hiukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nene:
käyttäähän ne foliota kampaamoissakin. mut entäs tuorekelmu tai sitten ei mitään ja kaverisi nostaa ne värjätyt hiustupot päänpäälle niin ei värjäänny muut hiukset.

niin mut ehkä ne käyttää eri foliota ku tossa lukeekin että älä käytä ELINTARVIKKOILLE tarkoitettua foliota...

hmm joo no toi kelmu vois kans olla kätevä... pitääpä lähtee kokeilemaan kohta :)
 

Yhteistyössä